چند خبر کوتاه از استقلال/ تکذیب شایعه پیوستن بازیکن برزیلی و صحبت های سهرابیان در مورد جدایی!

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

پس از جدایی آیاندا پاتوسی هنوز مسئولان باشگاه استقلال که مقصر اصلی این اتفاق بودند نتوانستند جانشینی برای او پیدا کنند.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه هنوز پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته نشده است و شایعات فراوانی در مورد جانشین احتمالی پاتوسی به گوش می رسد، فرناندو کانسین که شایعه پیوستنش به استقلال بیشتر از سایرین بود، نسبت به این خبر واکنش نشان داد!

* تکذیب پیوستن به استقلال توسط فرناندو کانسین!

 استوری کانسلو

فرناندو کانسین هافبک برزیلی تیم اوستنده بلژیک که شایعه شده بود کار انتقال او به استقلال چهارشنبه گذشته نهایی خواهد شد در استوری اینستاگرام خود نسبت به این خبر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد:

از تمامی ایرانی ها برای پیام هایشان تشکر می کنم. تا این لحظه هیچ‌ پیشنهاد رسمی از استقلال ندارم ولی می توانم همین حالا هم وفاداری شما به تیمتان را احساس‌کنم!

* شایعه جدید: هموطن استراماچونی جانشین آیاندا!؟

پس از جدایی آیاندا پاتوسی، استراماچونی یک هافبک ایتالیایی را برای جذب، به باشگاه استقلال معرفی کرده و گفته می شود که توافقات اولیه بین این بازیکن و باشگاه استقلال انجام شده و بازیکن مذکور به زودی وارد ایران خواهد شد تا قراردادش را با استقلال به ثبت برساند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر انتقال فرناندو کانسین به استقلال مطرح شده بود.

* شکایت مدیربرنامه بازیکنان استقلال از چند رسانه ورزشی!

امیرهوشنگ سعادتی مدیر برنامه تعدادی از بازیکنان تیم استقلال مثل حسین حسینی، وریا غفوری، علی کریمی، عارف غلامی و.. امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از چند رسانه ورزشی شکایت کرد. ماجرا از این قرار است که طی روزهای اخیر مطالبی از قول این مدیر برنامه‌‌های بازیکنان تیم استقلال در چند رسانه ورزشی علیه علی خطیر معاون ورزشی استقلال نوشته شده و به همین دلیل سعادتی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این رسانه‌ها شکایت کرد. 

سعادتی همچنین با توجه به مطالبی که علیه خودش در فضای مجازی مطرح شده را به پلیس فتا برد و علیه چند صفحه مجازی نیز شکایت کرد تا از این طریق اتهامات زده شده به خودش را دفاع کند. 

* سهرابیان و دلیل جدایی از استقلال..

آرمین سهرابیان مدافع پیشین تیم استقلال که به تازگی به سایپا پیوسته است، دلایل جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان و انتخاب سایپا را عنوان کرد:

صحبت‌هایم را کرده‌ام و حرف دیگری نیست. استراماچونی مرا نخواست و جدا شدم.

از سپاهان هم پیشنهاداتی داشتم اما با مشورت‌هایی که از بزرگ‌تر ها و مدیربرنامه‌ام گرفتم، سایپا گزینه بهتری برایم بود و یکی از دلایل آن بازی در پست دفاع وسط و دلیل دوم هم رابطه خوب من با ابراهیم صادقی بود. من در استقلال آرامش داشتم و اما به هر حال اتفاقاتی افتاد که جدا شدم.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پادوانی به سیم آخر زد؛ دیگر منتظر استقلال نمی مانم!

پ جولای 25 , 2019
به گزارش مشرق، درحالی‌که طرفداران استقلال از بابت پرداخت طلب پروپئیچ خیالشان راحت بود و از کسر امتیاز و محرومیت در پنجره نقل و انتقالاتی گریختند، اظهارات جدید لئوناردو پادوانی موجب آزرده خاطر شدن هواداران شد. بازیکن 35ساله که اکنون در برزیل حضور دارد ب...