حمله تند محمد نوازی به مربی استقلال/بهتر از غلامپور نبود؟

محمد نوازی در مورد جدایی‌اش از تیم جوانان استقلال و مسائل حاشیه‌ای که میان کادر فنی این تیم و مدیریت آکادمی باشگاه استقلال رخ داد، گفت: دوست ندارم دیگر در مورد این مسائل صحبت کنم. من دوست داشتم کار کنم، ولی خودشان نخواستند. ما دنبال انجام یک کار سالم و بستن یک تیم خوب بودیم، ولی اتفاقاتی رقم خورد که در نهایت جدا شدم. صحبت کردن در مورد برخی از آدم‌ها هم ارزش ندارد. من شاگرد مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و امیر قلعه‌نویی بودم و همه با خصوصیات رفتاری من آشنا هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی در استقلال بازی می‌کردم با تمام وجودم تلاش می‌کردم، چون عاشق این تیم هستم. در مربیگری هم دوست داشتم به باشگاه محبوبم خدمت کنم، ولی متأسفانه مشکلاتی ایجاد شد که کنار رفتم. دوست ندارم در مورد برخی آدم‌ها صحبت کنم، اما کارها و رفتارهای آنها باعث جدایی‌ام شد.

نوازی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر جذب عارف غلامی و کنار گذاشتن مدافعانی مثل آرمین سهرابیان و پژمان منتظری بیان کرد: من می‌دانم غلامی برای چه و در چه پستی جذب شده است، ولی اگر در پست مدافع بازیکن گرفته‌اند، مگر بهتر از غلامی وجود نداشت؟ قبل از اینکه سرمربی مشخص شود هم چند بازیکن جدید جذب شدند که این موضوع نیز با انتقادهایی همراه شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در ارتباط با اینکه آیا آبی‌پوشان با استراماچونی موفق خواهند شد، تصریح کرد: استراماچونی مربی جوان و باانگیزه‌ای است و امیدوارم که در استقلال موفق شود و هواداران را خوشحال کند. بازیکنان جدید هم که به استقلال آمدند باید قدر این موقعیت را بدانند.

وی با اشاره به انتقاد برخی پیشکسوتان استقلال مبنی بر اینکه در این تیم بازیکن بزرگ و ستاره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: من این حرف را قبول دارم. به‌هرحال برخی بازیکنان به دلیل مسائل فنی یا اخلاقی کنار گذاشته شدند، ولی در مجموع معتقدم که نه تنها استقلال، بلکه هیچ تیمی در لیگ ایران بازیکن بزرگ و ستاره ندارد.


Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: علی تاری جذب تیم بزرگسالان نشده است؛ بحث فروزان کاملا منتفی شد!

چ جولای 24 , 2019
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هیچ بازیکنی با شرایط صغرسنی خریداری نکرده بلکه این بازیکن به تیم امید استقلال پیوسته است. به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، درباره شرایط استقلال و شا...