اختلاف در استقلال بالا گرفت

به گزارش مشرق، در حالی که مدیران استقلال برای مختومه کردن پرونده پروپیچ تلاش زیادی کردند، اما طی دو روز اخیر خبر‌های خوبی از این باشگاه به گوش نمی‌رسد.

 

ماجرا از این قرار است که مدیران باشگاه با یکدیگر به اختلاف خورده‌اند و هر کسی ساز خودش را می‌زند. نمونه آن قرارداد عارف غلامی است که علی خطیر معاون ورزشی باشگاه از آن بی‌خبر بود و احتمالا به همین دلیل دست به استعفا زده است.

بیشتر بخوانید:

هیچ تیمی در ایران ستاره ندارد

از طرف دیگر، میان برخی از اعضای هیئت مدیره و امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه هم اختلاف نظر‌هایی به وجود آمده است. همچنین یک ماه پیش هم احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.

در این میان، باید میرشاد ماجدی را هم اضافه کرد که این روزها مشغول برگزاری کلاس‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در استان‌ها است و تقریبا خیلی در جریان اتفاقات داخل باشگاه نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله تند محمد نوازی به مربی استقلال/بهتر از غلامپور نبود؟

چ جولای 24 , 2019
محمد نوازی در مورد جدایی‌اش از تیم جوانان استقلال و مسائل حاشیه‌ای که میان کادر فنی این تیم و مدیریت آکادمی باشگاه استقلال رخ داد، گفت: دوست ندارم دیگر در مورد این مسائل صحبت کنم. من دوست داشتم کار کنم، ولی خودشان نخواستند. ما دنبال انجام یک کار سالم و...