غلامپور: استراماچونی کاربلد است

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهزاد غلامپور درباره شرایط تیمی آبی پوشان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم.تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.

بیشتر بخوانید:

مصلح: آقای عرب! مردم را به گرگ بودن دعوت نکن

عکس/ حمله بازیکنان سپاهان به کی روش

واکنش تند علیپور: فضای مجازی چرت است!

شرط رفیعی برای رفتن از پرسپولیس

او در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و برنامه ریزی حرف اول را می زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می رود.

مربی دروازه بان های استقلال درباره شرایط دروازه‌بان های تیم، عنوان کرد: دروازه بان های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می رویم. حسینی دروازه بان خوب و ملی پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.

غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پروپیچ کروات، بیان کرد: واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می شد و مطمئنا نمی توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.

او در پایان صحبت های خود تصریح کرد: تمام تلاش و زحمت های خود را برای هواداران انجام می دهیم. هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهزاد غلامپور: کادر فنی واقعا کاربلد هستند؛ برای خوشحالی هواداران با انگیزه فراوان به میدان می رویم

س جولای 23 , 2019
مربی دروازه بان های استقلال گفت: مسئولان باشگاه با مدیریت و ظرافت خاصی ماجرای پروپئیچ را حل کردند. به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان، صحب...