علی خطیر استعفا داد / مشکلات خانوادگی یا فشار برای استعفا؟

علی خطیر

معاون باشگاه استقلال به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال که در روزهای گذشته با رایزنی‌های مختلف با مسئولان فیفا در زوریخ موفق شده بود رضایت آنها را برای پرداخت مطالبات پروپیچ از محل درآمدهای باشگاه استقلال در فیفا بگیرد، امروز(دوشنبه) از سمت خود استعفا کرد.

وی به دلیل برخی مشکلات خانوادگی تصمیم به استعفا گرفت و استعفایش را به امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال ارائه کرد.

خطیر از مدت‌ها قبل تصمیم به استعفا گرفته بود، اما منتظر پایان رسیدگی به پرونده پروپیچ بود و پس از مختومه شدن این پرونده استعفای خود را رسماً اعلام کرد.

* روایتی دیگر از دلیل استعفای علی خطیر به نقل از سایت فوتبالی

اگر چه علی خطیر دقایقی بعد از استعفایش در گفتگو با خبرگزاری میزان مشکلات خانوادگی را دلیل این قضیه عنوان کرده اما به نظر می رسد دلیل تصمیم او را در مسائل دیگری باید جستجو کرد.

داستان از این قرار است که مدتی قبل جلسه ای سه نفره با حضور خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال و استراماچونی برگزار می‌شود. در این جلسه، سرمربی استقلال از فتحی می‌خواهد که وظایف و حوزه اختیارات خطیر، دقیقا مشابه همتاهایش در فوتبال اروپا باشد و تمام مسائل فنی و مرتبط با تیم(از جذب بازیکن گرفته تا مسائل مربوط به اردوها و موارد دیگر) با هماهنگی او انجام شود.

یکی از خواسته های استراماچونی در این جلسه، حفظ خطیر در باشگاه بوده. گویا به گوش سرمربی استقلال رسانده بودند که جریانی علیه معاون باشگاه وجود دارد و او که ارتباط خوبی با خطیر داشته، از مدیرعامل باشگاه درخواست می‌کند که هر طور شده جلوی رفتن احتمالی خطیر را بگیرد و فتحی به او قول می دهد که اجازه نمی‌دهد خطیر از استقلال برود.

مدتها از این جلسه می گذرد تا بحث جذب دفاع چپ و هافبک بازیساز به وجود می‌آید. نظر استراماچونی و خطیر جذب بازیکن خارجی برای این دو پست بود اما امروز بعد از ظهر که معاون ورزشی باشگاه به محل کار می رود، باخبر می شود که عارف غلامی با استقلال قرارداد بسته است. اتفاقی که بدون هماهنگی با او و احتمالا استراماچونی رخ داده و خطیر به خاطر همین عدم هماهنگی از سمت خود استعفا می دهد البته هنوز باشگاه استقلال واکنشی به استعفای او نشان نداده و این احتمال وجود دارد که به مانند دفعات گذشته، فتحی با استعفای او مخالفت کند.

به گزارش استقلال نیوز، فتحی مخالفت شفاهی خودش را با استعفای خطیر را اعلام و از او خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جدیدترین خرید استقلال

د جولای 22 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ جدیدترین خرید استقلال ...