محمد نوری: نام پادوانی تا ابد در تاریخ استقلال ثبت شد؛ تاخیر لیگ به سود استقلال است!

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خیلی بد است که بازیکنی سلامتی خودش را برای استقلال از دست بدهد بعد مدیران استقلال به فکر این بازیکن نباشند.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال و شکایت احتمالی پادوانی از باشگاه استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پادوانی فراموش نشود

نام پادوانی تا ابد در تاریخ باشگاه استقلال ثبت خواهد شد. او تنها بازیکن تاریخ است که سلامتی‌اش را برای استقلال و در زمین فوتبال از دست داد. سلامتی که شاید تا آخر عمرش آن را باز نیابد.

مدیران استقلال دقیقا کجا هستند!

آقایان خدا را خوش نمی‌آید که پادوانی را به حال خودش رها کنیم و از احوالش بی‌خبر باشیم. حالا که بابت قراردادش از این تیم مطالباتی دارد، حتی اگر مطالبات هم نداشت باز هم باید باشگاه «هوای» او را می داشت خیلی دوست دارم بدانم مدیران استقلال دقیقا چه کاری برای پادوانی کرده اند.

* آخرین وضعیت استقلال

از آنجایی که آبی‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند، برای این تیم بهتر است لیگ به تاخیر بیفتد و هر یک روز تاخیر لیگ به سود آنهاست که بهتر و بیشتر بتوانند به هماهنگی برسند.

* خریدهای جدید استقلال

بازیکن را نمی‌توان به صرف اینکه در تیم قبلی اش موفق بوده در این تیم هم موفق باشد. شرایط بازی در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها تفاوت دارد و بازیکنان باید از ظرفیت روحی بالایی برای بازی در این دو تیم برخوردار باشند.

اخبار استقلال

مطالب مرتبط:

محمد نوری: استراماچونی ابتدا حاشیه های استقلال را شناشایی کند؛ من هم جای قربانی بودم، نمی ماندم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صمد مرفاوی: استقلال باید از حاشیه ها دوری کند؛ امیدوارم دیاباته راه تیام را ادامه دهد!

د جولای 22 , 2019
سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان بازیکن بزرگ ندارند که تیم را در زمین رهبری کند.  به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال، صح...