چند خبر کوتاه از استقلال/ خطر کنار گذاشته شدن از آسیا در حین مذاکره با هافبک برزیلی!

اخبار باشگاه استقلال

با نزدیک شدن اتمام مهلت فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال درصدد تکمیل فهرست بازیکنان خود است.

به گزارش استقلال نیوز، تمرینات فشرده تیم فوتبال استقلال زیر نظر آندره آ استراماچونی در حال برگزاری است و کادر فنی در حین برگزاری این تمرینات نقاط ضعف تیم خود را شناسایی و در پی تقویت آن می باشند.

در این بین گمانه زنی های بسیاری در مورد بازیکنان احتمالی مدنظر مربیان جدید استقلال زده می شود که یک هافبک برزیلی محتمل ترین آن است.

* حکم توقیف اموال باشگاه استقلال صادر شد!

استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید بدهی شاکیان خود را پرداخت کرده یا با آنها همانند فصل گذشته صلح کند. امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، میثم منیعی و.. افرادی هستند که از باشگاه استقلال طلب دارند.

گرفتن حکم توقیف اموال باشگاه از سوی دو بازیکن پیشین استقلال است. این دو نفر با وجود گرفتن حکم توقیف اموال باشگاه، هنوز اقدامی نکرده‌اند و از مسئولان استقلال خواسته‌اند هر چه زودتر مطالبات‌شان را پرداخت کنند.

* فرشید باقری به تمرینات بازگشت

فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های ضد و نقیضی درباره حضورش در تمرینات این تیم مطرح می‌شد، در نهایت عصر امروز(یکشنبه) در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

فرشید باقری در تمرینات پیش‌فصل و حتی اردوی تیم استقلال در کشور ترکیه حضور نداشت و شایعاتی پیرامون مصدومیت او به گوش می‌رسید.

 * فرناندو کانسین، جانشین پاتوسی می شود؟

سایت«walfoot» بلژیک خبر از مذاکره باشگاه استقلال با هافبک برزیلی تیم اوستنده بلژیک داد و در این باره نوشت:

«فرناندو کانسین بعد از پنج فصل خوبی که در تیم اوستنده سپری کرد، این تیم را ترک می‌کند؟

این بازیکن برزیلی مورد توجه تیم استقلال ایران قرار گرفته است که امکان دارد روزهای آینده به این تیم اضافه شوند. باشگاه اوستنده در حال فراهم کردن زمینه انتقال این بازیکن است.»

هر چند که باشگاه اوستنده نمی‌خواهد اطلاعاتی در این زمینه ارائه کند اما خبرها حاکی از این است که هافبک برزیلی روز چهارشنبه تست‌های پزشکی را در استقلال انجام می‌دهد تا به احتمال زیاد جانشین آیاندا پاتوسی شود.

* کاپیتان تیم ملی امید، در تور آبی ها افتاد!؟

عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال امید کشورمان که طی روزهای اخیر بحث صحبت حضورش در استقلال مطرح شده بود، با مسئولان این تیم به توافق رسید تا رسماً استقلالی شود.

تسنیم در گزارشی اعلام کرد مدافع تیم امید که در دیدار تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، به تازگی قراردادش را با فولاد خوزستان فسخ کرده و با استقلال به توافق رسیده است.

* کاپیتان تیم ملی امید، در تور آبی ها افتاد!؟

کاظم اولیایی مدیر عامل سابق استقلال در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا هشدار داد خطر حذف از آسیا این تیم را تهدید می کند.

اولیایی در صحبت هایی در این خصوص عنوان کرد:

«در بخش نرم افزاری اگر نمایندگان ما به خاطر صدور آرا محکوم شده باشند و نتوانند بدهی خود را پرداخت کنند با خطر حذف از لیگ قهرمانان روبه رو خواهند شد. در حال حاضر باشگاه استقلال به ۹ نفر از پیشکسوتان خود بدهی دارد و با توجه به آرای صادر شده موظف به پرداخت آن است.

اگر این ۹ نفر رضایت ندهند می توانند مانع از حضور استقلال در لیگ قهرمانان شوند و امیدوارم مسئولان باشگاه هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنند. بی تردید مدیران فعلی استقلال در این اتفاق مقصر نیستند و باید به کمک آنها رفت.»

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخصص گلزن جدید استقلال در دقایق پایانی/ دیاباته ناجی آبی ها می شود؟

د جولای 22 , 2019
سرویس ورزش مشرق - مهاجم سیه چرده اهل مالی که حدود دو هفته پیش برای بازی در تهران و تیم استقلال تست ایفمارک داده بود روز شنبه ۲۹ تیر ماه اولین جلسه تمرینی اش در تهران را با به ثمر رساندن ۴ گل در دیداری درون تیمی پشت سر گذاشت تا خط و نشان جدی برای مدافعا...