تعویق لیگ به نفع استقلال است

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. از آنجایی که بازیکنان جدیدمان نسبتاً زیاد هستند، این اردو کمک کرد در کنار هماهنگی‌های فنی، رفاقت بچه‌ها هم بیشتر شود.

سرپرست آبی پوشان با بیان این نکته که استراماچونی مربی‌ای کار بلد است که خودش را در دل بازیکنان جا کرده اضافه کرد: «استرا» از نظر فنی در سطح بالایی است و کاریزمای خوبی هم دارد. او به موقع خیلی جدی است و به موقع هم با بازیکنان گرم می‌گیرد. او مردی خوش قلب است که در همین مدت کوتاه توانسته محبوبیتی نزد بازیکنان برای خودش ایجاد کند.

وی در خصوص شرایط شیخ دیاباته گفت: «شیخ» مهاجمی فوتبال بلد است و نشان داده که چارچوب را خوب می‌شناسد. او قدری از نظر بدنی عقب است که آن هم جای نگرانی ندارد. هم خودش تلاش می‌کند و هم مربیان سعی می‌کنند هرچه زودتر بدن او را به شرایط آرمانی برسانند. دیاباته بر خلاف بدن تنومندی که دارد خیلی مهربان است و زود با بازیکنان رفیق شده و ما انتظار داریم که بتواند خلاء یک گلزن ششدانگ را در خط حمله تیم پر کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش زرینچه به حضور یک پرسپولیسی در استقلال

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص تعویق در آغاز فصل نوزدهم گفت: حداقل برای تیم ما تاخیر در شروع لیگ خوب است. چون تغییرات زیادی داشتیم و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. هرچه بازیها زودتر شروع شود زمان هماهنگی ما بیشتر به مسابقات رسمی برخورد می‌کند.

زرینچه در خصوص ادامه فعالیت آبی پوشان در نقل و انتقالات گفت: با سه چهار بازیکن کار ما در نقل و انتقالات تمام است. در اردوی ترکیه مشخص شد دو سه جا نیازهایی داریم و این سه چهار بازیکن این نیازها را برطرف می‌کنند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: فرشید باقری، علی کریمی و دو مدافع جوان و ملی پوش امید نفراتی هستند که در صورت اضافه شدن تیم را تکمیل می کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی بیان داشت: امیدواریم امروز تمدید قرارداد او نهایی شود و خیلی زود به تمرینات اضافه شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جانشین پاتوسی در رسانه‌ بلژیکی لو رفت +عکس

ی جولای 21 , 2019
به گزارش مشرق، رسانه های بلژیک نسبت به شایعه حضور کانسین هافبک برزیلی اوستنده در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال واکنش نشان دادند. دو رسانه بلژیکی با اعلام این خبر که این بازیکن بعد از ۵ سال طلایی در حال جدایی از اوستنده قرار گرفته اعلام کردند که این باز...