جانشین پاتوسی در رسانه‌ بلژیکی لو رفت +عکس

به گزارش مشرق، رسانه های بلژیک نسبت به شایعه حضور کانسین هافبک برزیلی اوستنده در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال واکنش نشان دادند. دو رسانه بلژیکی با اعلام این خبر که این بازیکن بعد از ۵ سال طلایی در حال جدایی از اوستنده قرار گرفته اعلام کردند که این بازیکن به دنبال حضور در استقلال است و روز چهارشنبه این انتقال انجام خواهد شد.


این بازیکن برزیلی گزینه جانشینی پاتوسی در استقلال است اما تا به امروز مسئولان استقلال به نام او اشاره نکرده بودند و به نظر می رسد حالا با تایید رسانه های بلژیک باید این انتقال را نهایی دانست.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه پستی بازیکن می‌خواهد؟

فتحی: بازیکنی در حد پاتوسی جذب می‌کنیم


هافبک طراح و 27 ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد  از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل 2011-2010 راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او 3 فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال 2013 به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.


فرناندو کانسین از فصل 2014-2013 عضو اوستنده است و تاکنون حدود 200 بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال 2020 با اوستنده قرارداد دارد اما بعید نیست به تهران بیاید. کانسین در پست هافبک بازیساز و وینگر می تواند به استقلال کمک کند و سابقه خوبی در فوتبال بلژیک دارد تا مانند پاتوسی با تجربه حضور در ژوپیتر لیگ به ایران سفر کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پادوانی: باید التماس استقلالی‌ها را کنم

ی جولای 21 , 2019
به گزارش مشرق، لئاندرو پادوانی از هواداران خواسته کمک کنند تا بتواند طلبش را از باشگاه استقلال بگیرد. متن این مدافع برزیلی را در ادامه می‌خوانید: «سلام به همگی، وقتی بعد از مصدومیتم به برزیل برگشتم، برای من لحظه‌ای از شادی و غم بود. شادی به خاطر ب...