حواشی آکادمی استقلال تمامی ندارد

به گزارش مشرق، آکادمی باشگاه استقلال در سال‌‌های اخیر بارها با حاشیه‌های زیادی مواجه بوده و امسال هم به دلیل اتفاقاتی که افتاده، بار دیگر خبرساز شده است.

محمد مومنی با پذیرفتن مدیریت آکادمی، هدایت تیم جوانان را به محمد نوازی و حنیف عمران‌زاده سپرد. نوازی و مومنی بر سر چند بازیکن دچار اختلاف شدند، تا جایی که با تصمیم مدیر آکادمی استقلال از حضور نوازی در تمرین جوانان ممانعت شد. سرمربی جوانان استقلال نیز در واکنش به این اتفاق، موضع تندی علیه همبازی سابق خودش گرفت. مدیران باشگاه استقلال وارد عمل شدند و از هر دو طرف خواستند به این اختلاف پایان دهند. نوازی نیز دوباره به تیم جوانان بازگشت، اما چند روزی نگذشت که این بار نوازی تصمیم به کناره‌گیری از تیم جوانان گرفت.

بیشتر بخوانید:

در باشگاه ارزش پیراهن استقلال را پایین آوردند

باشگاه را روی سر مدیران استقلال خراب می‌کنم

مربی پیشین جوانان استقلال به همراه عمران‌زاده صحبت‌هایی در رابطه با آکادمی مطرح کرد. علی شوری سرمربی پیشکسوتان استقلال نیز در این میان صحبت‌های قابل تأملی انجام داد و مدعی شد اجاره مدرسه فوتبال ورزشگاه امام رضا (ع) به افراد دیگری شد. در همین رابطه با مومنی مدیر آکادمی استقلال تماس گرفتیم که او در واکنش به این موارد گفت: دوست ندارم باشگاه استقلال وارد حاشیه شودو  برای حفظ منافع باشگاه استقلال هیچ صحبتی ندارم.

با وجود اینکه مومنی حاضر نشد صحبت کند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مدیر آکادمی استقلال قصد دارد با هماهنگی مدیران باشگاه از نوازی، عمران‌زاده و شوری به کمیته اخلاق شکایت کند. بدین ترتیب حاشیه‌های آکادمی باشگاه استقلال همچنان دنباله‌دار است و ظاهراً پایانی برای آنها وجود ندارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حساب ویژه استراماچونی روی هوا!

ی جولای 21 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال در فصل نقل و انتقالات سیاوش یزدانی، میلاد باقری، شیخ دیاباته، مسعود ریگی، علی دشتی و محمد بلبلی را جذب کرده و حالا به دنبال رضا اسدی است. در بین خرید‌های جدید استقلال یزدانی، باقری و دیاباته قد و قواره بلندی دارند و استراماچ...