کار بزرگ سیاسی – ورزشی استقلالی‌ها!

به گزارش مشرق، ما سال‌ها قبل ماجرای علی دایی و امیر قطر را با یک حرکت بزرگ سیاسی - ورزشی حل کردیم و امیر قطر وقتی به قدرت ما پی برد گفت دایی! الخلاص. حرکت استثنایی طارمی و رضاییان هم با یک کار بزرگ سیاسی - ورزشی حل شد و در پرونده ژوزه از مردم پول گرفتیم و یک حماسه سیاسی - ورزشی دیگر رقم خورد! با این کار‌های بزرگی که ما انجام می‌دهیم و به جای ۳۰ هزار دلار ۴۳۰ هزار به حلقوم طلبکاران می‌ریزیم هیچ بعید نیست سر شکایت برانکو و شفر هم لازم باشد رئیس‌جمهور، رئیس ورزش، رئیس مجلس و... وارد عمل شوند و کار‌های بزرگ سیاسی - ورزشی شکل بگیرد! البته کاری که دقیقه ۹۶ انجام می‌شود لذت بیشتری دارد. مثل گل خداداد به استرالیا یا گل سپهر حیدری به سپاهان (سال ۸۷) و یا مثلاً گل دقیقه ۹۲ پیروز قربانی به پرسپولیس.

بیشتر بخوانید:

فتحی: بازیکنی در حد پاتوسی جذب می‌کنیم

مشکل استقلال و پروپئیچ به طور کامل برطرف شد

کلاً ما عادت داریم کار‌های بزرگ را در دقایق پایانی انجام بدهیم. اما جالب اینجاست که کار بزرگ را یک نفر یا یک گروه دیگر انجام می‌دهند، اما پزش را یکسری دیگر می‌دهند! مثلاً همین حالا ۸۰ نفر می‌گویند ما مشکل پرو پییچ را حل کردیم و حتماً جایزه هم می‌خواهند! به هر حال در کل پرونده همه برنده شدند. هم آن‌هایی که الان دارند پز می‌دهند، هم مدیران قبلی که خوابیدند و پای مبارک را روی پای دیگری انداختند و اصلاً به چانه مبارک‌شان هم نبود که طلب طرف ۴۳۰ هزار دلار شده و هم خود پرو پییچ که طلبش ۱۴ برابر شد و حالا پول را گرفته، از فوتبال خداحافظی کرده و به سبیل همه پزدهندگان می‌خندد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: در مورد جذب شایان مصلح چیزی نشنیدم؛ بازیکنی را به زور نگه نمیداریم!

ش جولای 20 , 2019
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد شایعه جذب شایان مصلح من خبر موثقی ندارم و این موضوع بعد از ظهر در تمرین استقلال مشخص خواهد شد.    به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، درباره ...