آخرین نامه CAS درمورد پرونده سوپرجام ایران

به گزارش مشرق، دادگاه بین المللی ورزش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال زمان اعلام رای نهایی سوپرجام فوتبال ایران را بار دیگر تمدید کرد.

در این نامه که رونوشت آن به سازمان لیگ فوتبال، باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران نیز ارسال شده است به صراحت اعلام شده است اعلام رای نیاز به زمان بیشتری دارد تا ابعاد گسترده آن به طور کامل بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

یک ایرانی داور بین المللی CAS شد

جزئیات رای فیفا و دادگاه CAS علیه پرسپولیس و طارمی

دادگاه بین المللی ورزش، ۲۶ جولای (۴ مرداد) را برای اعلام رای نهایی در نظر گرفته است اما اظهار داشته در صورت نیاز بار دیگر، تاریخ مذکور را تغییر می دهد. این دادگاه در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با ارسال نامه ای اعلام کرده بود برای اعلام نظر قطعی خود نیاز به زمان بیشتری دارد.

باشگاه استقلال تهران بابت اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ از سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا این پرونده توسط دادگاه CAS مورد بررسی قرار گیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات محرومیت استقلال از زبان وکیل پروپیچ

چ جولای 17 , 2019
به گزارش مشرق، پرونده پروپئیچ با قصور مدیران استقلال حل نشد و طبق حکم فیفا استقلال با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شد. در این بین اظهار نظرهای مختلفی وجود داشت. برای مثال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیشب (سه‌شنبه) درباره روند حل این پر...