اکبر کارگرجم: استقلال سکوی پرتاب تیام و پاتوسی بود؛ ثبات را از تیم ما گرفته اند!

اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ستاره‌های زیادی در سالهای اخیر به استقلال آمدند و با درخشش در این تیم جذب تیم‌های پولدار منطقه شدند.

 به گزارش استقلال نیوز، جدایی آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته استقلال، شوک بزرگی بود که در فصل نقل و انتقالات به آبی‌ها وارد شد.

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی پاتوسی و شرایط استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* جدایی پاتوسی؟

پاتوسی در لیگ هجدهم درست مثل تیام در لیگ هفدهم یک نعمت برای استقلال بود و خلاء او در این تیم مشهود می شود. متاسفانه اینجا (استقلال) شده سکوی پرتاب خارجی‌های ناشناس. می‌آیند و در یک نیم فصل رشد می‌کنند و با پول‌های نجومی جذب شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس می‌شوند و حسرت آنها به دل هواداران استقلال می‌ماند. بعید است باشگاه بزرگ و با سابقه‌ای مثل استقلال نتواند ستاره‌های مهمی مثل تیام، جباروف و پاتوسی را حفظ کند و اینکه این قبیل بازیکنان به راحتی از دست می‌روند عجیب و برای هوادار غیر قابل تحمل است. در فراری دادن این ستاره‌ها عوامل مهمی دخیل هستند از جمله فضای مجازی و از آن مهمتر دلال‌هایی که برای منفعت بیشتر خودشان قیمت بازیکنان را افزایش داده و آنها را از باشگاه دور می‌کنند. این موضوع تبدیل به معضلی برای استقلال شده و مدیریت این مجموعه باید برای آینده فکری اساسی برای این منظور بنماید. قرار نیست همیشه بازیکنان خارجی ناشناس در منطقه به این تیم بیایند و بعد از نیم فصل بروند.

* شرایط استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم؟

نقطه قوت تیم این است که تمرینات به موقع شروع شد و برنامه بدنسازی و اردوی تدارکاتی هم زمانبندی مناسبی داشته است. نیروی جوانی و انگیزه بالای استراماچونی هم می‌تواند برگ برنده‌ای برای آبی پوشان در فصل بعد باشد.

* جدایی تعداد نفرات زیاد از استقلال؟

همانطور که نقطه قوت را گفتم، باید نقطه ضعف را هم بگویم و متاسفانه نقطه ضعف استقلال هم همین رفت و آمدهای فراوان است که ثبات را از تیم ما گرفته است.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: دنبال مقصر رفتن پاتوسی نباشید؛ باید به داشته های جوانمان اعتماد کنیم!

د جولای 15 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز به یک هافبک جنگنده هم دارد و اگر مدیران استقلال بتوانند یک هافبک خوب را به خدمت بگیرند، مشکلات استقلال برطرف خواهد شد. به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرنگار...