فتح الله زاده : استقلال باید دو بازیکن می خرید نه اینهمه بازیکن ! پول هست اما نه برای پاتوسی !

تیم فوتبال استقلال در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرده است که این تیم در حال حاضر 16 بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده است و از همه مهمتر اینکه از ترکیب اصلی فصل گذشته آبی ها تنها بازیکنانی مثل محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و داریوش شجاعیان در این تیم باقی مانده اند.


علی فتح الله زاده د صحبت های جذابی در مورد شرایط استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

تیم قهرمان اینقدر باید تغییر کند؟


ببینید شاید بدبین شده ام ولی هرچه تحلیل می کنم متوجه نمی شوم چه اتفاق هایی در این باشگاه در حال رخ دادن است.  اگر دقت کرده باشید سال گذشته استقلال قهرمان نیم فصل دوم لیگ شد، به تیمی که قهرمان می شود نباید دست بزنید مگراینکه نخواهید تیم قهرمان شود.

 

استقلال باید دو بازیکن می خرید

 

ما فقط باید دو بازیکن اضافه می کردیم و نفرات فصل گذشته را نگه می داشتیم. مشکوک هستم، احساس می کنم اتفاق هایی در این باشگاه می افتد و به آقای فتحی هشدار می دهم که هوشیار باشد. کار جور در نمی آید، تیام را می توانستید 4 میلیارد بدهید تا حفظ شود، خود اقای فتحی در آن زمان در هیئت مدیره استقلال بود و گفتند پول نداریم، و بالاتر از آن را به آقای الحاجی گرو و نویمایر دادند. اگر این پول بود چرا به خود تیام ندادند؟

 

پول نیست چرا دیاباته را جذب کردید؟


همه می گویند پاتوسی خوب است، می گویید پول نداریم پس چرا به دیاباته پول دادید؟ دارم احساس می کنم یه عده ای یا شخصی یا جریانی دارند از برند استقلال یک ویترین درست می کنند، قیمت بازیکن را بالا می برند و از فروش آنها سود می برند.

 

قهرمانی استقلال شبیه معجزه است


قهرمانی استقلال با این شرایط چیزی در حد معجزه است.  امکان ندارد استقلال با این همه تغییر در نیم فصل اول قهرمان شود. یک مربی خوب آوردید فکر می کنید تیم قهرمان می شود؟  یک آشپز بدون مواد غذایی می تواند غذای خوبی درست کند؟ اصلا این تغییرات لازم نبوده است. به هواداران دروغ حرف می زنید و بعد دو نفر هم جلوی در باشگاه می روند ناراحت می شوید؟  یکی می گفت جلوی باشگاه پرسپولیس 300 نفر جمع می شوند و کسی کاری به آنها ندارد اما وقتی دو نفر جلوی در باشگاه جمع می شوند مدیران باشگاه می گویند آنها را دستگیر کنید. آنها ولی نعمت ما هستند. خود اعضای هیئت مدیره می گویند یک نفر در باشگاه دارد ضربه می زند، چرا اسم او را اعلام نمی کنید؟  

 

چشمی دوست داشت در استقلال بماند


آقای چشمی دوست داشت در استقلال بازی کند، درگیری که اول فصل با مدیران محترم باشگاه داشت بین آنها جدایی انداخت و این باعث جدایی چشمی شد. آن روزی که مدیر برنامه های چشمی گفت با جایی صحبت نکرده است آقای فتحی گفت او ماندنی نیست، به نظر شما این چه معنی می دهد؟


شایعه خط دادن به تماشاگران استقلال


کسی این حرف را بزند به پلیس فتا شکایت می کنم تا مشخص شود من خط داده ام یا  خودشان خطی خطی هستند. بعضی ها از حسادت دارند می ترکند. در فضای مجازی میلیونی از من حمایت می شود، این را هم من خط داده‌ام؟ این حجم از طرفداری را می شود خط داد؟ اگر من بخواهم به این همه آدم پول بدهم می روم استقلال را می خرم. (باخنده) از روی بی تقوایی این حرف ها را می زنند. آقای سلطانی فر، اجازه بدهید یک روز بیایم جلوی وزارت خانه بدون بی احترامی و کاملا آرام، اگر کمتر از 5 یا 7  هزار نفر آمدند قبول می کنم که این اتفاق ها خط داده شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ کری خوانی جالب بازیکنان در فوتبال زمین کوچک!

ی جولای 14 , 2019
تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در کمپ ترکیه برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز(یکشنبه 22 تیر 98) تیم فوتبال استقلال نوبت عصر از ساعت 18:30 در کمپ بلوترمال ترکیه برگزار شد. * بازیکنان استقلال بعد از صحبت های استراماچون...