استقلال سکوی پرتاب بعضی‌ها شده است

به گزارش مشرق، سید علی موسوی اظهار داشت: تا زمانی که لیگ برتر آغاز نشده و عملکرد تیم را در این مسابقات نبینیم، نمی‌توان در باره نقل و انتقالات قضاوت کرد.

وی افزود: تاریخ استقلال پر است از بازیکنانی که در تیم‌های قبلی شان ستاره بودند اما بعد از پیوستن به استقلال نتوانستند کیفیت قبلی را ارائه دهند. برای همین باید عملکرد بازیکنان جدید را در این تیم ببینیم و سپس در باره آن قضاوت کنیم.

مهاجم پیشین آبی پوشان با اشاره به تغییرات زیادی که در این تیم صورت گرفته بیان داشت: متاسفانه انگار برای این تیم عادت شده ابتدای فصل یک گروه بازیکن بروند و یک گروه دیگر بیایند. این برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد سَم است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ورودی و خروجی‌های استقلال

موسوی تصریح کرد: نکته مثبت استقلال هم این است که بر خلاف دو فصل گذشته تمرینات پیش فصل و اردوی بدنسازی خیلی به موقع آغاز شد و این شروع به موقع تمرینات می‌تواند برگ برنده تیم برای فصل آتی باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آیاندا پاتوسی و جدایی او گفت: پاتوسی یک بازیکن معمولی و در حد لیگ ایران بود که در استقلال ستاره شد. این خصلت تیم بزرگ و پر هوادار استقلال است که ستاره سازی کرده و برای بازیکنان سکوی پرتاب باشد.

وی تاکید کرد: هواداران ما هم در این مواقع خوب عمل نمی‌کنند و با تعریف و تمجیدهای بیهوده در فضای مجازی از خارجی‌ها بُت می‌سازند و آنها را «باد» می‌کنند و باعث می‌شوند ادعای این افراد زیاد شده و شرایط تمدید با آنها سخت شود. این مسائل هیچ نفعی برای باشگاه نداشته و تنها باعث ضرر و زیان می‌شود.

موسوی در ادامه گفت: این تجربه در خصوص شفر، جباروف و تیام هم تکرار شده و هواداران ما که از این اتفاقات درس عبرت نگرفته بودند همین جریان را متوجه پاتوسی کردند.

مهاجم پیشین استقلال در خاتمه گفت: بی صبرانه در انتظار آغاز لیگ هستم تا ببینیم فرایند این همه تغییرات و اتفاقات در این تیم چه می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب سرد فیفا بر پیکر استقلال

ی جولای 14 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال تا بعد از ظهر دیروز منتظر بود فیفا پول پرو پییچ را پرداخت کند. با درخواست استقلالی‌ها از مهدی تاج، سرانجام فدراسیون فوتبال نامه‌ای را تنظیم و در اختیار نماینده استقلال قرار داد تا آن را به فیفا ببرد.فدراسیون در این نامه نو...