آندره آ استراماچونی: استقلال جزو سه تیم پرطرفدار آسیاست؛ لِتو کمک زیادی به من خواهد کرد

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال دلیل انتخاب سباستین لتو به عنوان دستیارش را تشریح کرد.

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با سایت توتو مرکانو وب ایتالیا، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال جزو سه تیم پرطرفدار قاره آسیاست

در مورد یکی از مهمترین باشگاه‌های آسیا که جزو سه تیم پرطرفدار این قاره است، صحبت می‌کنیم. آنها به دنبال بازسازی چرخه‌ای مهم پس از 6 سال ناکامی در کسب موفقیت هستند.

سباستین در تیم پاناتینایکوس یونان در زمین یک رهبر بود

سباستین را دو فصل کنار خودم در تیم پاناتینایکوس یونان داشتم، او در زمین یک رهبر بود و به من کمک زیادی کرد. بعد از آن هم ما با یکدیگر در تماس بودیم.

لِتو کمک زیادی به من خواهد کرد

سباستین فصل گذشته به دوران بازیگری‌اش پایان داد و می‌دانستم که مدرک مربیگری‌اش را هم در کاتانیا گرفته است. لِتو کمک زیادی به من در استقلال خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، سباستین لِتو 32 ساله که سابقه بازی در تیم‌های المپیاکوس، پاناتینایکوس و کاتانیا را دارد، بین سال‌های 2007 تا 2009 عضو تیم لیورپول بود، هرچند فرصت بازی در این تیم انگلیسی را پیدا نکرد.

   خبرگزاری تسنیم

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: از نظر مالی شرایط حفظ پاتوسی را نداشتیم؛ کمپ ترکیه کارمان را راه می‌اندازد!

ج جولای 12 , 2019
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه شرایط مالی برای حفظ پاتوسی نداشتیم، اما بازیکنان جوانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم،...