خلیل‌زاده: نگران محرومیت استقلال نباشید

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده، درباره شایعاتی که پیرامون احتمال محرومیت استقلال از نقل و انتقالات و کسر امتیاز از این تیم به دلیل بدهی‌های موجود مطرح می‌شود گفت: طبق مهلتی که فیفا به ما داده است 5 روز دیگر برای پرداخت طلب پروپیچ زمان داریم و به دنبال این هستیم بتوانیم از پاداشی که از فیفا طلبکار هستیم این بدهی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: 4 بازیکن استقلال در جام جهانی حضور داشتند که 850 هزار دلار از فیفا طلب داریم، به دنبال این هستیم که از این محل طلب پروپیچ را پرداخت نماییم. متاسفانه 2 روز اخیر در اروپا تعطیلات بود و قرار شد امروز نامه زده شود. اگر تا 48 ساعت آینده این اتفاق نیفتد باشگاه از منابع دیگر این مبلغ را تأمین و پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پرونده‌های ویران‌کننده فوتبال ایران در فیفا

خلیل‌زاده با بیان اینکه تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم از منبع فیفا بدهی را پرداخت کنیم تصریح کرد: هواداران نگران محرومیت استقلال نباشند، تمام تلاش‌مان را کردیم تیم از حالت بحران خارج شود. بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و هواداران خیالشان راحت باشد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه‌های فوتبال کشورمان در پرونده‌های بین‌المللی خیلی موفق نبودند، مانند اتفاقی که در پرونده برانکو و پرسپولیس رخ داد و قراردادش را فسخ کرد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم برای اینکه ارزی از کشور خارج نشود از مطالباتمان از فیفا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. تا 48 ساعت قبل از اتمام مهلت مقرر پیگیر این موضوع خواهیم بود، اما اگر موفق نشدیم و از منابع دیگری که پیش بینی شده آن را پرداخت خواهیم کرد.

خلیل زاده درباره سرانجام تمدید قرارداد با پاتوسی گفت: معاون باشگاه در امارات در حال مذاکره با این بازیکن است تا شرایط ادامه حضورش در استقلال فراهم شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ خوانندگی نورافکن و خنده بازیکنان شارلوا

چ جولای 10 , 2019
فیلم/ خوانندگی نورافکن و خنده بازیکنان شارلوا - مشرق نیوز ...