جواد زرینچه: اطلاع نداشتم چهار بازیکن کنار گذاشته شدند؛ تجربه کسب می کنم برای سرمربی گری!

جواد زرینچه

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم پاتوسی، علی کریمی، چشمی، منتظری و دیاباته اضافه شوند چون ما با این بازیکنان تکمیل می شویم!

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ورزش سه، درباره حضور به عنوان سرپرست استقلال، صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

* قبول سرپرستی استقلال؟

حالا هنوز هم برای سرمربیگری دیر نشده است؛ دارم تجربه کسب می کنم. حضورم در استقلال به این خاطر است که صلاح دیده شد می توانم کمک کنم. دوست داشتند به این مجموعه کمک کنیم و می رویم جلو تا انشاالله استقلال را به موفقیت برسانیم. الان شرایط سخت است ولی من همیشه توکلم به خدا بوده است. شرایط فوتبال با دوران ما فرق کرده است، الان برای سرمربیگری باید ارتباطات قوی داشته باشی ولی ما فاقد اینطور مسائل هستیم. امیدوارم حضورم فایده داشته باشد تا بتوانیم استقلالی قوی داشته باشیم.

* عده ای اعتقاد دارند عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات خوب نبوده است؟

ببینید من جلسه دوم است سر تمرین حاضر می شوم. بچه ها جوان، با انگیزه و پرانرژی هستند و وریا غفوری هم جزو بازیکنان با تجربه ما است. امیدوارم پاتوسی، علی کریمی، چشمی، منتظری و دیاباته اضافه شوند چون ما با این بازیکنان تکمیل می شویم.

* کنار گذاشته شدن روح الله باقری، سهرابیان و رضا کریمی از لیست استقلال؟

من اطلاعی نداشتم و در سایت ها خواندم. آنها پارسال بازی کرده اند، مشکل انضباطی داشتند و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. امیدوارم طوری بشود که بچه ها برگردند چون می توانند کمک کنند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

منتقد سرسخت فتحی، سرپرست جدید آبی ها؛ زرینچه روی نیمکت استقلال!

جواد زرینچه: آب و هوای شهر جم به استقلال نساخت؛ شفر امسال در استقلال تنهاست

جواد زرینچه: استقلال 40 سال است دست مستأجرهاست؛ بازیکنانی که رفتند تخم دو زرده نمی‌کردند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش استقلال به مصاحبه اعضای هیات مدیره

ش جولای 6 , 2019
به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای اخیر نقل قول‌های مختلفی از سوی اعضای هیات مدیره استقلال درباره مسائل جاری این باشگاه و برخی بازیکنان پیشین آبی‌ها در برخی رسانه‌ها منتشر شده است. بیشتر بخوانید: پایان تمرین امروز پرسپ...