باشگاه استقلال اعلام کرد/ با استعفای اصغر حاجیلو موافقت شد!

اصغر حاجیلو

مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای سرپرست تیم فوتبال موافقت کرد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه، روز گذشته (چهارشنبه) اصغر حاجیلو از سرپرستی تیم استقلال رسما استعفا داد. امیر حسین فتحی ضمن تقدیر از زحمات ایشان، با استعفای او موافقت کرد.

در همین راستا امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای از زحمات اصغر حاجیلو تشکر و قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقاى اصغر حاجیلو 

با سلام و احترام کاردانى،‌ تعهد، دلسوزى و تلاش ارجمند جناب‌عالى از آغاز باشگاه استقلال تاکنون بر هیچ منصفى پوشیده نیست. همراهى و همکارى شما چه در عرصه دوران قهرمانى و مربیگرى و چه به عنوان همکارى عزیز و شایسته در دوره مدیریت و سرپرستى تیم برای اینجانب مغتنم و منشاء خیر و اثرفراوان بوده است.

علاقه‌مند بودم کارى را که با هم آغاز کرده‌بودیم را با هم نیزبه پایان ببریم، ولى تقدیر حکم دیگرى داشت لذاعلیرغم میل باطنى با استعفاى شما موافقت مى‌کنم مشروط بر اینکه دانش، تجربه، شایستگى و تدبیر شما به گونه‌ى مناسب و در جایگاه دیگرى مددکار استقلال بزرگ و هواداران دوست داشتنى آن باشد.

امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

《م.ب》معروف استقلال دست به افشاگری زد!

پ جولای 4 , 2019
به گزارش مشرق، محمود بابایی یا همان م. ب معروف استقلال که چندی پیش وعده افشاگری داده بود، سکوت را شکست.محمود بابایی گفت: «علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی وقتی به استقلال آمدند هیچ حرفی از محمود بابایی نزدند و همه چیز را به توانایی خودشان ...