روایت فتحی از تلاش برای حل داستان پاتوسی

به گزارش مشرق، استقلال تهران همچنان به دنبال آن است که بتواند زودتر تکلیف یکسری مسایل را روشن کند. این باشگاه هنوز درگیر پرونده جنجالی پروپئیچ است. این بازیکن در دوران مدیریت افشارزاده به استقلال آمد و برای تیم پرویز مظلومی بازی کرد. علیرضا منصوریان اما در بدو ورودش اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد. بعد از جدایی، پروپئیچ باشگاه استقلال را تهدید کرد که به فیفا شکایت خواهد کرد. اما این باشگاه اعتقاد داشت اوست که سرانجام محکوم خواهد شد. گذشت و گذشت تا اینکه چندی قبل خبر رسید بازیکن کروات-آلبانیایی تواسنته استقلال را محکوم کند. حالا امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی‌ها در این باره توضیحاتی می‌دهد:

آقای فتحی درباره آخرین وضعیت پرونده پروپئیچ و استقلال برایمان توضیح می‌دهید.
بله. متاسفانه تا این لحظه پرونده حل نشده ولی به دنبال آن هستیم تا مشکل را رفع کنیم. یعنی چاره‌ای جز این نداریم که مشکل را رفع کنیم.

بحث درباره کسر امتیاز و محرومیت از آسیاست. چقدر جدی است؟
به هر حال ما به آقای پروپئیچ بدهکار هستیم و فیفا هم رای داده است. این پرونده هم مربوط به مدیریت امروز نیست بلکه در گذشته رخ داده است. ما دنبال حل مشکل هستیم. به احتمال زیاد هم مشکل حل خواهد شد. یعنی ما چاره‌ای نداریم جز اینکه مشکل آقای پروپئیچ را حل کنیم. باید کار انجام شود تا برای استقلال پیامدهای منفی نداشته باشد.

رقم طلب این بازیکن چقدر است. خیلی تناقض در این باره زیاد است.
رقمی که باید به این بازیکن پرداخت کنیم بین ۴۳۰ تا ۴۴۰ هزار دلار است که واقعاً برای ما سنگین است. اما چاره چیست؟ باید پول را جور کنیم و بپردازیم تا مبادا برای استقلال اتفاق بدی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

مالک پدیده: استقلال خواست رحمتی را برگردانیم!

این پرونده احتمالاً باعث می‌شود پاتوسی را هم جذب نکنید. درست است؟
نه، ما در حال بررسی و مذاکره هستیم.

یعنی ممکن است این بازیکن را حفظ کنید؟
بله، ما با پاتوسی در حال مذاکره ایم ولی چیزی قابل پیش بینی نیست. همه چیز منوط به این است که بتوانیم پول جور کنیم و به این بازیکن بدهیم. اگر جور شود انشالله این بازیکن را نگه خواهیم داشت.

و اگر نشود؟
به هر حال ما باید به وضعیت مالی باشگاه هم نگاه کنیم. الان پرونده پروپئیچ برای ما مهمترین چیز است. باید مشکل را رفع کنیم. تمرکزمان بیشتر روی این پرونده است.

در این شرایط ممکن است استقلال به اردوی خارجی برود؟
این خواسته‌ای است که کادر فنی دارد و ما هم در تلاش هستیم تا بتوانیم انشالله بعد از یک فصل سنگین و سخت، شرایط را مهیا کنیم تا یک اردوی خارجی برگزار کنیم. در حال بررسی هستیم و انشالله اگر خبری بود اعلام خواهیم کرد ولی احتمال اینکه تیم اردو برود زیاد است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وریا: به خاطر ماندن در استقلال 6 میلیارد ضرر کردم

چ جولای 3 , 2019
وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: خدا رو شکر امسال تمرینات را به موقع شروع کردیم و با توجه به زمان کمی که تمرین را شروع کردیم، شرایط خوبی داریم. به سطح مناسبی رسیدیم و ان‌شالله در آینده با اضافه شدند نفرات جدید و ...