مدیر برنامه های مدافع ملی پوش: به باشگاه گفتیم دنبال جانشین برای روزبه باشد!

روزبه چشمی

مدیر برنامه مدافع ملی پوش استقلال گفت: ما دوست نداریم استقلال را سر کار بگذاریم و گفتم که چشمی در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، حسین کریمی، مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت چشمی برای ماندن یا جدایی از استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* روزبه ایران نیست!

روزبه در حال حاضر در خارج از ایران به سر می‌برد و بعد از بازگشت به ایران باید دید چه شرایطی به وجود خواهد آمد. البته چشمی اگر قرار باشد در ایران فوتبالش را ادامه دهد قطعاً در استقلال بازی خواهد کرد و به تیم دیگری نخواهد رفت.

* باشگاه می خواهد با روزبه ادامه دهد

ما قبلاً هم به باشگاه گفته بودیم که اگر می‌خواهند دنبال بازیکن جانشین باشند، ولی باشگاه دوست دارد که این همکاری ادامه داشته باشد، در ضمن روزبه هم استقلال را دوست دارد.

* روزبه از اروپا پیشنهاد  دارد!

روزبه قبلاً پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر را رد کرد، پیشنهادی که چیزی در حدود 2.4 میلیون دلار بود. این بازیکن در حال حاضر از چند تیم اروپایی هم پیشنهاد دارد و فعلاً چیزی مشخص نیست.

* دوست نداریم استقلال را سر کار بگذاریم

ما دوست نداریم استقلال را سر کار بگذاریم و گفتم که چشمی در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. البته تصمیمات چشمی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش استقلال نیوز، مدیر برنامه‌های روزبه چشمی همچنین در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

مذاکره رسمی با باشگاه استقلال نداشتیم

ما تاکنون مذاکره رسمی با باشگاه استقلال نداشتیم ولی یکی‌، دو بار جلساتی را بدون حضور چشمی برگزار کردیم. چشمی در این مدت برای سپری کردن تعطیلات در دوبی حضور داشت و پس از بازگشتش در یکی، دو روز آینده به همراه او به باشگاه می‌رویم تا با مدیران استقلال مذاکره کنیم.

* روزبه به احتمال زیاد به اروپا می‌رود

این بازیکن پیشنهاداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا دارد. البته اگر قرار بر لژیونر شدنش باشد، به احتمال زیاد به اروپا می‌رود چون پیشنهاد الاهلی قطر را هم به همین دلیل رد کرد.

* روزبه از تراکتورسازی، پدیده پیشنهاد داشت

تنها اولویت چشمی برای بازی در ایران، استقلال است و او به هیچ عنوان در باشگاه دیگری بازی نمی‌کند. البته او از چند باشگاه مانند تراکتورسازی، پدیده و… پیشنهاد داشت اما چون تنها انتخابش در ایران استقلال است، اصلاً با این باشگاه‌ها وارد مذاکره نشدیم.

اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشویق شدید استراماچونی + فیلم و عکس

س جولای 2 , 2019
به گزارش مشرق، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور هواداران این تیم از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در شرایطی برگزار می‌شود که حدود ۸۰۰ نفر از طرفداران این تیم در ورزشگاه حاضر شده و تقریباً استقبال خوبی از برنامه‌های تاکتیکی تیم‌شان ...