بازیکن سابق اینترمیلان در راه استقلال؟

به گزارش مشرق، درباره مهاجم خارجی مدنظر استقلال صحبت از ریکاردو میگیورینی مهاجم ۳۳ ساله کیه وو ایتالیا است که امسال همراه با این تیم در سری A بیستم شد و به سری B سقوط کرد. میگیو رینی ۱۸۲ سانتی متری در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ درمجموع ۲۰ بازی برای کیه وو انجام داد. ۳ گل و ۲پ اس گل حاصل کار او در یکی از معتبر ترین و سخت‌ترین لیگ‌های دنیا بود.او فصل گذشته در مجموع ۱۵۵۳ دقیقه برای تیمش بازی کرد و هر ۵۱۸ دقیقه یک زد.

البته نکته‌ای که درباره این بازیکن وجود دارد قراردادی است که تا تابستان سال آینده با کیه وو دارد. ارزش این بازیکن ترانسفر مارکت ۵۰۰ هزار یورور تخمین زده شده است که با توجه به اختلافی اغلب بین ارزش گذاری این سایت با ارقام رد و بدل شده احتمالاً با همان بودجه ۳۰۰ هزار دلاری مورد نظر استقلالی‌ها برابری می‌کند. البته گرفتن رضایت نامه این بازیکن از باشگاه کیه وو کار آسانی نباید باشد مگر اینکه‌اند ره آ استراماچونی با توجه به روابطی که دارد این کار را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید:

میگیورینی در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ بازیکن زیر ۲۰ ساله اینترمیلان بود. این مهاجم در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ هم سابقه انجام ۳ بازی در تیم ملی زیر ۱۹ و زیر ۲۰ سال را بدون گل زده در کارنامه دارد. تورینو، باری، بلونیا و نوارا دیگر تیم‌های ریکاردو در سری A بودند. او از سال ۲۰۱۴ تا کنون بازیکن کیه وو است. پیش از این استراماچونی اعلام کرده بود که خرید بازیکن از سری A گران است. هرچند این مهاجم حالا بازیکن سری B محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که طبق خبرهای شنیده خرید یک مهاجم خارجی برای فصل آینده قطعی است. حالا چه این بازیکن میگیورینی باشد چه بازیکن ارزان‌تری که سرمربی ایتالیایی تاییدش کرده است. استقلالی‌ها که حدود یک میلیون دلار طلب خارجی دارند اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند پولشان را دریافت کنند. آن‌ها این روزها تمام تمرکز شان را روی پرداخت طلب پروپیچ و فرار از خطر کسر امتیاز، تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی و تسویه و فسخ توافقی با وینفرد شفر و دستیارانش گذاشته‌اند. به همین دلیل خرید مهاجم خارجی فعلاً در اولویت باشگاه نیست. البته اگر قرارداد وینفرد شفر با بن یاس نهایی شود کمی از بدهی ارزی استقلالی‌ها کم می‌شود و با خیال راحت می‌توانند در نقل و انتقالات حضورداشته باشند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره استقلال زیر بار جراحی نرفت

س جولای 2 , 2019
به گزارش مشرق، فرشید باقری به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ در تمرینات تیم استقلال شرکت نکرده و این بازیکن در جلسه‌ای با استراماچونی به وی اعلام کرد که در حال پیگیری روند درمان خود است.در این بین باقری از پای خود عکس گرفت و پزشکان تشخیص دادند این بازیکن بای...