کامران منزوی: با پاتوسی در حال مذاکره هستیم؛ دروازه‌بان خارجی نمی‌خواهیم!

کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: جذب آیاندا پاتوسی منتفی نشده و برای این بازیکن در حال مذاکره‌ایم.

    

 به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال، پرونده پروئیچ، جذب دائمی آیاندا پاتوسی، احتمال حضور دروازه بان خارجی و درخواست استراماچونی برای جذب مهاجم خارجی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* پرونده پروئیچ؟

وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال، وزارت خارجه و مدیرعامل استقلال همه متفق القول و متحد وارد این قضیه شده اند. خدا را شکر هفته گذشته آقای تاج رایزنی هایی را با فیفا انجام داد و نماینده ای اعزام شد. امیدواریم ظرف امروز و فردا دو، سه مشکل همزمان حل شود. اول مشکل ما و پروئیچ و دوم مشکل فدراسیون بابت وصول مطالبات و پرداخت هزینه مربیانش.

* احتمال کسر امتیاز؟

وقتی می گویید ۹۹ درصد انجام می شود، امکان دارد یک درصد آن کار را منتفی کند. امیدواریم تا دو هفته ای که وقت داریم این مشکل را حل کنیم.

* اردوی ترکیه؟

قرار بود در قالب قرارداد انتقال صیادمنش به باشگاه فنرباغچه این اردو را در کمپ این باشگاه برگزار کنیم ولی باید تا قبل از سوم تیر به این کمپ می رفتیم. متاسفانه به این مهلت نرسیدیم. موافقت های شورای برون مرزی باید گرفته شود و تیم به زودی اعزام می شود.

* وینفرید شفر؟

در این پرونده شامل محرومیت نخواهیم شد ولی آقای فتحی در حال رایزنی برای مسائل مالی است. قراردادی که شفر با باشگاه بنی یاس بسته است، دست فتحی را بالاتر گرفته است. نباید بگذاریم مشکلاتی که قبلی ها برای فوتبال پیش آورده اند، ایجاد شود. امیدواریم مربی ای که دو سال برای ما زحمت کشیده است به صورت مسالمت آمیز از استقلال جدا شود.

* جدایی قربانی و دستیار ایرانی برای استراماچونی؟

آن طرح درست بود ولی شاید پیروز قربانی جایگاهی که برایش تعریف شده بود، شایسته خودش ندانست. شاید حق هم با او بود. باید اجازه بدهیم شناخت استراماچونی بیشتر شود و آرام آرام اگر دستیار ایرانی و بازیکنی خواست به تیم اضافه می شود.

* اعلام وضعیت پاتوسی؟

مرتب اخباری می آید که این بازیکن رفت. باشگاه کماکان در حال مذاکره است ولی اولویت، حیات باشگاه است. اگر مشکل پروئیچ حل نشود حتی نمی توانیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم چون پنجره نقل و انتقالات بسته می شود. بعد از حل این مشکل به مسائل دیگر می رسیم.

* جذب مهاجم خارجی؟

نکته دوم جذب بازیکنان جدید است. خیلی از بازیکنان جوان هستند که ابراز تمایل کرده اند به استقلال بیایند که عزیز ما هستند ولی استراماچونی می گوید بگذارید تیم را بشناسم و سپس اسم بازیکنان را در اختیارم قرار بدهید. مسئله بازیکن جدید می ماند به نظر استراماچونی. وی گفت با توجه به ضعف های سال گذشته مهاجم تمام کننده خارجی بیاوریم که هنوز هم گزینه ای را معرفی نکرده است. بعد از معرفی به آقای فتحی کار را پیگیری می کنند.

* دروازه بان خارجی؟

دروازه بان دوم استقلال خارجی نخواهد بود. رای من منفی است و اجازه نمی دهیم دروازه بان خارجی بیاید. تجربه تلخی در اینباره داریم. جوانانی در کشور داریم حتی در تیم امید خودمان یعنی آقای نوراللهی که به آینده اش امیدواریم و دلیلی ندارد پول بی زبان را به یک دروازه بان خارجی بدهیم که می دانیم حسینی میدانی به آن نمی دهد.

* پول انتقال تیام و حسینی چه شد؟

از ترابوزان اسپور بابت انتقال مجید حسینی مبلغ کمی می خواهیم. پول باشگاه عجمان هم مشکلی ندارد. از پول انتقال مامه تیام باید ۲۵ درصد به استقلال می رسید ولی نرسید. آقای فتحی در حال پیگیری است و قطعاً وصول می شود. درباره فنرباغچه هم باید ابتدا آی. تی. سی صیادمنش صادر شود تا پول باقیمانده را بگیریم و تیم آرامشی بگیرد. از هواداران خواهش می کنم به کادر اجرایی باشگاه اعتماد کنند. آنها با دست خالی زحمت می کشند. گاهی اوقات فشارها بیش از حد است. ان شاءالله این امان را بدهند تا همکارانمان کارشان را انجام بدهند.

     

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عدم توافق طارق با استقلال

س جولای 2 , 2019
به گزارش مشرق، در شرایطی که از شروع تمرینات استقلال با آندره استراماچونی حدود یک هفته می‌گذرد، اما همام طارق بازیکن عراقی همچنان از حضور در تمرینات خودداری می‌کند. بیشتر بخوانید: تخلف رسن، همام طارق و 70 بازیکن عراقی دیگر حساب «البوابه» عراق در ...