صمد مرفاوی: برای نشست معارفه استراماچونی از من دعوت نشد؛ نمی دانم استقلال بر چه اساسی بازیکن می گیرد!

صمد مرفاوی

سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: باید یک دستیار ایرانی در کنار استراماچونی قرار بگیرد تا او بتواند اطلاعات کامل‌تری از فوتبال ایران و بازیکنان استقلال به دست آورد.

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا، ضمن آرزوی موفقیت برای آندره استراماچونی و ناراحتی از عدم دعوت از او برای حضور در مراسم معارفه سرمربی جدید عنوان کرد اگر از او دعوت هم می شد در مراسم حضور پیدا نمی کرد!

* لزوم شناخت استراماچونی از بازیکنان

استقلال در مرحله حساسی قرار دارد و به تازگی سرمربی خود را شناخته است و استراماچونی باید از بازیکنان تیمش به شناخت کامل برسد.

* لزوم حضور دستیار ایرانی در کادرفنی استقلال

استراماچونی یک مربی ایتالیایی است که شناخت زیادی از فوتبال ایران ندارد و باید یک دستیار ایرانی در کنار او قرار بگیرد تا بتواند اطلاعات کامل‌تری را از فوتبال ایران و بازیکنان استقلال به دست آورد.

* مقامی در شان نام استقلال

من همواره استقلالی بوده‌ام و آرزو دارم تیم محبوبم بعد از چند سال در لیگ برتر به موفقیت رسیده و مقامی در شأن نام بزرگ استقلال به دست آورد.

* مشکل پروپجیچ و بازیکنان خارجی

مهمترین مشکل و معضل این روزهای استقلال پروپجیچ است که این احتمال دارد برای این باشگاه محرومیت‌هایی را به همراه داشته باشد و امیدوارم مشکل این بازیکن خارجی حل شود تا دودش به چشم استقلال نرود. این مشکلی است که سال‌ها است فوتبال ایران و استقلال با آن گریبان هستند و مربوط به امروز و دیروز نیست. واقعاً نمی دانم باشگاه استقلال بر چه اساسی بازیکنانی را به خدمت می‌گیرد که بعدها نمی‌تواند پول آنها را پرداخت کند.

* فصل نقل و انتقالات و استقلال

هنوز فصل نقل و انتقالات برای استقلال به پایان نرسیده است و مسئولان این تیم باید چند بازیکن بزرگ و باتجربه به خدمت بگیرند که در شرایط سخت بتواند به این تیم کمک کند.

* دلیل عدم حضور در مراسم معارفه استراماچونی

برای نشست معارفه استراماچونی از من دعوت نشد تا در این مراسم حضور داشته باشم و شاید این اتفاق هم رخ می‌داد من حضور پیدا نمی‌کردم اما آنهایی که باید بدانند چه افرادی برای استقلال زحمت کشیده‌اند به خوبی از این مساله آگاه هستند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد مومنی: نوازی باید به من پاسخگو باشد؛ آکادمی استقلال را با افکار تاکتیکی استراماچونی هماهنگ می کنیم

ی ژوئن 30 , 2019
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: همه مربیان موظف به اجرای قوانین هستند و همان طور که من باید به باشگاه استقلال پاسخگو باشم آنها نیز باید به من جواب بدهند.      به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو...