کلاهی که تیام سر باشگاه استقلال گذاشت

به گزارش مشرق، درست یک سال قبل وقتی مامه تیام از بند گنجانده شده در قراردادش با استقلال برای جدایی بهره برد تا با ۲۰۰ هزار دلار قرارداد خود را فسخ و راهی عجمان شود، سران باشگاه زیر بار ارسال رضایتنامه این بازیکن نرفتند تا کار به نشست‌های متعددی میان سران استقلال و عجمان کشیده شود.
بیشتر بخوانید:

خروجی این نشست‌ها به اینجا ختم شد که ۲۰۰ هزار دلار به ۳۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کند و در کنار آن عجمان ۲۵ درصد از حق انتقال آتی ستاره سنگالی را نیز به استقلالی‌ها بدهد. توافقی که به صورت مکتوب امضا شد تا نقطه اطمینانی باشد برای باشگاه تهرانی برای درآمدزایی بیشتر از این جواهر سنگالی. وقتی خبر رسید عجمانی ها با انتقال مامه تیام به لیگ ترکیه و باشگاه کاسیم پاشا موافقت کردند این امیدواری برای استقلالی‌ها ایجاد شد که به پول خوبی در این روزهای بحرانی خواهند رسید، غافل از اینکه تیام دوباره به آنها رودست خواهد زد.


مامه تیام چند روز قبل با امضای قراردادی سه ساله به ارزش ۲.۵ میلیون یورو برای هر فصل پیراهن کاسیم پاشا را برتن کرد. اگر این رقم به صورت رسمی در ماجرای انتقال ثبت می‌شد استقلالی‌ها با توجه به توافق ۲۵ درصدی با عجمان می‌توانستند روی درآمد ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورویی حساب باز کنند. در این بین اما ستاره سنگالی یک بار دیگر از زیر بار پرداخت این پول دررفت چون قبل از علنی کردن موضوع توافق با کاسیم پاشا طی توافقی با عجمانی ها با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار قرارداد خود را فسخ و به صورت بازیکن آزاد سر از ترکیه درآورد.


به این ترتیب استقلالی‌ها تنها می‌توانستند روی ۱۲۵ هزار دلار از ۵۰۰ هزار دلار پرداختی تیام به عجمان حساب کنند و بیشتر از آن طلب نداشته باشند. این رودست تیام در ماجرای ترانسفر جدید بار دیگر استقلالی‌ها را نقره داغ کرد چون انتظار می‌رفت سودی حداقل ۵۰۰ هزار دلاری در انتظار باشگاه باشد. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال طی یکی دو روز گذشته در دبی حضور دارد تا با دریافت ۱۲۵ هزار دلار بخشی از بحران‌های مالی باشگاه را حل و فصل کند، پولی که می‌توانست بیشتر از این هم باشد اما زرنگی ستاره سنگالی و مدیربرنامه هایش این اجازه را نداد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر خودش را لو داد +عکس

ی ژوئن 30 , 2019
به گزارش مشرق، وینفرد شفر با باشگاه بن یاس توافق قطعی کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست. هر چند هنوز باشگاه اماراتی و همینطور رسانه‌های این کشور خبر توافق قطعی را اعلام نکرده اند ولی شفر با یک کار جالب از حضور در این باشگاه برای فصل بعد خبر ...