توصیه بازیکن سابق استقلال درمورد استراماچونی

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده در خصوص ماندن در بادران گفت: دوست داشتم دوباره با فرهاد کاظمی کار کنم، به همین دلیل بادران را انتخاب کردم، در ضمن بودن در تهران هم یک امتیاز مثبت است و می‌توانم در کنار خانواده‌ام باشم. در فصل گذشته چیزهای زیادی از کاظمی یاد گرفتم و امیدوارم در فصل جدید به بادران کمک کنم. کادر فنی در صدد اضافه کردن چند بازیکن جدید به تیم است و امیدوارم در فصل آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم استراماچونی از مدیران استقلال

وی عنوان کرد: فصل گذشته که در سرخ‌پوشان بودم، عملکرد خوبی داشتم، وقتی هم به بادران آمدم کارم را خوب شروع کردم ولی از ناحیه کتف مصدوم شدم و چند هفته در از میادین بودم. وقتی به میادین برگشتم به زمان نیاز داشتم تا به آمادکی کامل برسم و خیلی از بازی‌ها را از دست دادم. امیدوارم در فصل جدید تاثیر مثبتی در بادران داشته باشم.

بیک‌زاده در خصوص تغییر در کادر فنی استقلال و حضور استراماچونی در این تیم اظهار داشت: استقلال مربی خوبی را به ایران آورده و استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق باشد، به شرطی که باشگاه و هواداران به این مربی زمان بدهند. استراماچونی باید با فوتبال ایران، بازیکنان استقلال و خیلی چیزهای دیگر آشنا شود و امیدوارم این تیم در فصل آینده بعد از چند سال قهرمان شده تا هواداران هم خوشحال شوند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

2 بمب ساعتی پاتوسی برای استقلال

ی ژوئن 30 , 2019
به گزارش مشرق، پاتوسی و پروپئیچ دو بحران گران قیمت این روزهای استقلال هستند. مهاجم اهل آلبانی ۳۷۰ هزار دلار و مهاجم اهل آفریقای جنوبی بیش از ششصد هزار دلار پول نیاز دارند. استقلال تا چهارشنبه مهلت دارد تا با پرداخت‌های لازم، قرارداد پاتوسی را تمدید کند...