هادی مباشری: اردوی خارجی نشد، داخلی برگزار می کنیم؛ دیهیم و مرغوبکار در اختیار استقلال نیست!

هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره بحث مطرح شده پیرامون اردوی این تیم در استانبول ترکیه با میزبانی فنرباغچه، وضعیت مالکیت ورزشگاه دیهیم و مرغوبکار، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

اردوی این تیم در استانبول ترکیه با میزبانی فنرباغچه

طبق توافقاتی که با باشگاه فنرباغچه شده بود، باید از یکم تیر راهی ترکیه می‌شدیم ولی با توجه به آغاز دیرهنگام تمرینات، بحث تست پزشکی بازیکنان و بحث تمدید قراداد بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، این فرصت را از دست دادیم. ان‌شاءالله درصدد تهیه یک اردوی جایگزین هستیم. با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌ایم و اگر هم این امکان برایمان فراهم نشد، حتما یک اردوی داخلی برگزار می‌کنیم.

* بحث مطرح شده در فضای مجازی پیرامون ورزشگاه دیهیم و مرغوبکار؟

درباره ورزشگاه دیهیم که باید بگویم این ورزشگاه بعد از انقلاب اسلامی، اختیارش در دست تربیت بدنی یا همان اداره کل ورزش و جوانان بوده و هیچگاه در اختیار باشگاه استقلال نبوده است. اما درباره مرغوبکار، این ورزشگاه در دولت نهم و دهم به استقلال واگذار شد و ورزشگاه درفشی فر هم به پرسپولیس داده شد. همان زمان هم ورزشگاه مرغوبکار شرایط خوبی نداشت و قابلیت بهره برداری نداشت و در زمان مدیریت وقت یعنی در سال 91، مدیریت وقت این ورزشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازگرداند. با این‌حال در چند ماه گذشته مذاکراتی از سوی باشگاه استقلال، مبنی بر واگذاری آن به شرکت پیشکسوتان استقلال وجود داشته است. در پایان با توجه به تعلق خاطر هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به این دو ورزشگاه، انتظار می‌رفت برای بهره برداری از این دو ورزشگاه، با پیشکسوتان باشگاه استقلال ابتدا این موضوع مطرح می‌شد.

    

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش مسئولان استقلال برای دادن پول زور!

ش ژوئن 29 , 2019
به گزارش مشرق، بحران جدیدی که اخیراً باشگاه استقلال را تحت تاثیر قرار داد، ضرب الاجل فیفا برای پرداخت بدهی پروپئیچ، مهاجم پیشین این تیم بود. بدهی که رقم آن هم کم نیست در صورت عدم پرداخت، خطر محرومیت از نقل و انتقالات و حذف از لیگ قهرمانان آسیا انتظارشا...