سیدحسین حسینی: سید حسین حسینی: گفتم پول من را برای نگه داشتن پاتوسی خرج کنید؛ می خواهند من را پولکی جلوه دهند!

سید حسین حسینی

دروازبان ملی پوش جوان استقلال بعد از تمدید قرارداد با این تیم  گفت: تلاش برای حاشیه سازی علیه من در طول فصل نوزدهم نیز ادامه خواهد داشت و برخی‌ به دنبال خراب کردن من خواهند بود

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان ملی پوش استقلال پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

تمدید قرارداد سیدحسین حسینی

* استقلال خانه من است

خوشحالم از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم و دوباره در خدمت استقلال خواهم بود. استقلال خانه من است و نمی‌توانم به این راحتی خانه خود را ترک کنم.

* هر بار با رقم توافقی، مخالفت می شد

قرارداد من طول کشید و آن هم دلایل خاص خودش را داشت، هر بار سر یک مبلغ توافق می‌کردیم، اما بعد اعلام می‌شد در نشست هیات مدیره با رقم آن مخالفت شده است و بعد من دوباره تخفیف می‌دادم.

* به هدفشان که پولکی معرفی کردن من بود نرسیدند

در این چند روز خیلی‌ها خواستند و تلاش کردند سید حسین حسینی را نزد هواداران خراب کرده و وانمود کنند من پولکی هستم و برای پول است که می‌خواهم در استقلال بمانم، اما به هدفشان نرسیدند. این مسائل درست نبود و با واقعیت فاصله داشت.

* امروز باز هم تخفیف دادم تا قرارداد امضا شود

امروز وقتی برای امضای قرارداد به باشگاه استقلال مراجعه کردم، امیر حسین فتحی اعلام کرد باید مبلغ دیگری از قراردادت را کسر کنی و من به خاطر نام بزرگ استقلال باز هم تخفیف دادم. من نه طلب گذشته ام را گرفتم و نه یک هزار تومانی برای تمدید قرارداد دریافت کردم.

* برخی به دنبال خراب کردن من خواهند بود

تلاش برای حاشیه سازی علیه من در طول فصل نوزدهم نیز ادامه خواهد داشت و برخی‌ها به دنبال خراب کردن من خواهند بود و امیدوارم هواداران عزیز استقلال هوشیار باشند.

* خواستم پولم را در راه نگه داشتن پاتوسی خرج کنند

وقتی با کامران منزوی حرف زدم، وی اعلام کرد باشگاه استقلال طلبی از باشگاه عجمان دارد و می‌توانی برای گرفتن پیش قراردادت به دبی رفته و این مبلغ را دریافت کنی که من با امیر حسین فتحی تماس گرفته و به او گفتم اگرچه مشکل مالی دارم، اما این پول را برای نگه داشتن آیاندا پاتوسی خرج کنید که مدیرعامل استقلال هم از من تشکر کرد.

    

'

یک دیدگاه برای “سیدحسین حسینی: سید حسین حسینی: گفتم پول من را برای نگه داشتن پاتوسی خرج کنید؛ می خواهند من را پولکی جلوه دهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ تیر

پ ژوئن 27 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ تیر ...