آندره آ استراماچونی: ایران شبیه به ترکیه است؛ سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند.

به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با سایت "gianlucadimarzio" ایتالیا، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* صحبت اول؟

من جوان ساده ای هستم که فوتبال را دوست دارم. در این سفری که در دوران فوتبالی ام داشتم بدون شک اشتباهات زیادی مرتکب شدم اما به خاطر این اشتباهات به یک مربی بهتر تبدیل شدم.

* کشور ایران؟

اینجا در این اختلافات فرهنگی زیادی با کشورهای غربی دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری قدیمش است. ایران یک کشور اسلامی است اما با کشورهای عربی فرق دارد. این کشور بیشتر شبیه به ترکیه است. ایران دارای منابع طبیعی بزرگ است و چهارمین کشوری است که بیشترین صادرات نفت را دارد. البته در زمینه گاز نیز در رده دوم دنیاست. استقلال برای آخرین بار در سال 2013 قهرمان شده است.

* در مراسم معارفه شما جوزپه پارونه ، سفیر ایتالیا نیز حضور داشت نظرتتان درباره حضور او چیست؟

باعث افتخارم است که او در مراسم معارفه من حضور داشت. دیدیم که فوتبال و ورزش چه نقش خوبی در اتحاد و همدلی دارد. من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.

* صحبت پایانی؟

هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند. باشگاه استقلال تاریخ پرافتخاری دارد. من برای این چالش آماده هستم. می دانم کار سختی دارم اما برایم این چالش جالب است.

   خبرگزاری فارس

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدافع استقلال به تراکتور پیوست +عکس

چ ژوئن 26 , 2019
به گزارش مشرق، میثم تیموری مدافع چپ تیم فوتبال استقلال که روز گذشته قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد امروز به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست. این بازیکن قرار است به زودی در تمرینات تراکتور شرکت کند. Let's block ads! (Why?)...