منادی: خیلی وقت است منتظر تماس استقلالی‌ها هستم

به گزارش مشرق، محمدحسین اکبر منادی درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال اظهار داشت: مسئولان استقلال با من صحبت کرده و حرف‌های‌مان را زده بودیم. منتظر تماس مسئولان استقلال بودم تا به این باشگاه بروم و توافق کنم، اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است. من برای گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه سایپا، علاوه بر بخشیدن طلبم، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هم دادم.

بیشتر بخوانید:

وی درباره پیشنهاد باشگاه پدیده و اینکه ظاهراً پس از جذب سیدمهدی رحمتی دیگر به این تیم نخواهد رفت، گفت: پدیده اولین تیمی بود که خواهانم شد. من کاری به نام‌ها ندارم و به هر تیمی بروم، می‌خواهم رقابت قوی داشته باشم.
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه بهزاد غلامپور، مربی او بوده و آیا صحبتی با مربی گلر‌های استقلال داشته است یا نه، تصریح کرد: من حتی یک بار هم در مورد انتقال به استقلال با آقابهزاد صحبت نکرده‌ام. من خیلی وقت است که منتظر تماس مسئولان استقلال هستم و از این شرایط خسته شده‌ام.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غیبت 3 فرد سرشناس در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ +عکس

چ ژوئن 26 , 2019
به گزارش مشرق، جلسه هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری در آکادمی ملی فوتبال از لحظاتی پیش با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در محل برگزاری کلاس مربیگری حرفه‌ا...