تصمیم ضربتی در استقلال؛ خرید خارجی ممنوع!

به گزارش مشرق، ماجرای پروپیچ و شکایت او از استقلال باعث شده اعضای هیئت مدیره شدیداً احساس خطر کنند. یکی از اعضای هیئت مدیره در این باره گفت: «ببخشید چرا باید اینقدر برای خودمان مشکل درست کنیم؟ همه اعضای هیئت مدیره مخالف جذب بازیکن خارجی هستند و در جلسه بعدی حتماً این مسئله را مطرح خواهیم کرد تا تصمیم قطعی بگیریم.»

 

اخیراً خلیل‌زاده، میرشاد ماجدی و کامران منزوی سه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود شفاف اعلام کردند با خرید بازیکنان خارجی مخالف هستند. در این بین فتحی و معاونش خطیر هنوز به صورت رسمی چنین موضوعی را اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای عجیب پاتوسی

مدیرعامل استقلال که اخیراً گفته بود پاتوسی و امثال پاتوسی در راه این تیم هستند! هیئت مدیره در حال حاضر فقط موافق تمدید قرارداد پاتوسی است و در تلاش است بتواند مبلغ ۵۵۰ هزار دلاری برای حفظ این بازیکن را تأمین کند. آبی‌ها فصل قبل بازیکنانی، چون گرو، نیومایر، ایسما و منشا را به خدمت گرفتند که برای این ۴ بازیکن رقمی نزدیک به یک میلیون دلار هزینه کردند.

اخیراً منزوی هم تأیید کرد فقط به ایسما و پاتوسی بالای ۶ میلیارد تومان داده‌اند و از این بابت ابراز تأسف کرد. سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه که استعفا داد هم در این باره با حسرت و تأسف صحبت کرده بود.

یکی از اعضای هیئت مدیره در این باره گفت: «پروپییچ برای‌مان عبرت نشد؟ از کجا معلوم بتوانیم دوباره بازیکنانی بیاوریم که بتوانند کارایی داشته باشند و پول ما هدر نرود؟» با اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاده وزارت ورزش هم دیگر موافق جذب بازیکنان خارجی نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا حسن زاده: نمی‌دانم چرا قربانی رفت؛ بهتر بود از بیست روز پیش تمرینات آغاز می شد!

س ژوئن 25 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران باشگاه باید تلاش می‌کردند تا شان پیروز قربانی حفظ شده و او همکاری‌اش را با باشگاه ادامه می‌داد. به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، ...