من هم جای قربانی بودم میرفتم

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص حضور استراماچونی در تیم استقلال اظهار داشت: بعضی‌ها که متاسفانه یکسری از پیشکسوتان استقلال و همبازیان خود ما هم بین آنها هستند و تنها انتقاد بلدند، هنوز استراماچونی از راه نرسیده دارند از او ایراد می‌گیرند. بهتر است این دوستان ما که «بیرون گود نشسته‌اند و می‌گویند لنگش کن»، بگذارند استراماچونی کار کند سپس او را نقد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آقایان می‌گویند این مربی رزومه ندارد. اما من می‌گویم با این پولی که ما داشتیم و این سطح از فوتبالی که داریم، استراماچونی مربی خوب و قابل قبولی است و اگر حاشیه‌های استقلال را مهار کند در کارش موفق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قربانی: تفکر استراماچونی کاملاً آماتور است

وی افزود: شناسایی حاشیه‌های استقلال و مهار آن خیلی مهم است و این مربی ایتالیایی باید برای این منظور تلاش کند. در این تیم خیلی‌ها هستند که ظاهراً دوست دارند اما عملاً دوست نیستند و از موفقیت‌های تیم خوشحال نمی‌شوند.

نوری در خصوص مراسم معارفه استراماچونی گفت: مراسم در کل خوب بود و باشگاه کار پسندیده‌ای کرد. اما این مراسم معایبی هم داشت که مهم‌ترین آن نادیده گرفتن پیشکسوتان و حرمت آنها بود.

پیشکسوت استقلال گفت: صرف دعوت کردن پیشکسوتان در این مراسم تکریم از آنها حساب نمی‌شود. بلکه باید در این مراسم از آنها یاد می‌شد و نامی آورده می‌شد. پیشکسوت شناسنامه یک باشگاه است و مدیران کنونی نباید این شناسنامه را به راحتی نادیده بگیرند.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص جدایی پیروز قربانی تصریح کرد: قربانی کار درست را انجام و اگر من هم به جای او بودم همین کار را می‌کردم. روزی که مدیران باشگاه با او جلسه گذاشتند، باید شرح وظایفش را هم می‌گفتند. نه اینکه پیروز را به هوای دستیاری بیاورند و بعد معلوم شود شرح وظایفش چیز دیگری است. من هم اگر جای قربانی بودم همین کار را می‌کردم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همام هم به استقلال برنمی‌گردد؟ +عکس

د ژوئن 24 , 2019
به گزارش مشرق، تمرینات پیش فصل تیم استقلال تهران از روز گذشته با حضور آندره‌آ استراماچونی آغاز شد که بازیکنان و تعدادی از خریدهای جدید نیز در آن حضور پیدا کردند، اما در این بین خبری از طارق همام نبود.این هافبک عراقی که در اواخر لیگ هجدهم با تصمیم فرها...