یک یا دو مربی ایرانی باید کنار استراماچونی باشند

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص انتخاب استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال و اینکه یا این مربی می‌تواند در این تیم موفق باشد عنوان کرد: در این مورد باید صبر کرد و زمان نشان می‌دهد که عملکرد استراماچونی در استقلال چگونه خواهد بود. هنوز آشنایی زیادی با سبک مربی و تفکرات این مربی ایتالیایی نداریم اما وقتی یک مربی حتی سه روز هم در باشگاه اینترمیلان مربیگری کرده باشد، قطعاً مربی خوبی است.

بیشتر بخوانید:

چرا قربانی از حضور در استقلال انصراف داد؟

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: اعتقاد من این است که استقلال باید در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کرده و نقاط ضعف خودش را برطرف کند، در ضمن حفظ بازیکنان تاثیرگذار هم بسیار مهم است. استقلال باید یک تیم خوب در اختیار استراماچونی قرار دهد و این مربی نیاز به بازیکنانی باکیفیت دارد، در ضمن باشگاه استقلال باید تا حد امکان مشکلات سخت‌افزاری را هم برطرف کند. امیدوارم برای فصل جدید تیم خوبی بسته شود.

فریبا در خصوص جدایی زودهنگام پیروز قربانی و اینکه گفته می‌شود استراماچونی نیاز به مربی تکنیکال نداشت، تاکید کرد: نمی‌دانم دلیل جدایی پیروز چه بود که این مربی در فاصله یک روز آمد و جدا شد. قربانی یک مربی جوان است که می‌توانست در استقلال و در کنار استراماچونی تجربیاتش را بالاتر ببرد. یک یا دو مربی جوان ایرانی که از سرمایه‌های استقلال هستند، باید در کادر فنی این تیم حضور داشته باشند. آینده مربیگری استقلال همین جوان‌ها هستند و قرار نیست استقلال همیشه مربی خارجی داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ مسن‌ترین بازیکنان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

ش ژوئن 22 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ مسن‌ترین بازیکنان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ...