بلبشوی مدیریتی استقلال باز هم قربانی گرفت؛ پیروز از حضور در کادر فنی انصراف داد!

پیروز قربانی

مربی جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل نامناسب بودن شرایط از حضور در کادر فنی این تیم انصراف داد!

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت و مربی جدید تیم فوتبال استقلال از حضور در کادر فنی این تیم انصراف داد.

قربانی که روز گذشته به همراه غلامپور در مراسم معارفه استراماچونی حاضر شده بود و صبح امروز هم در برنامه ورزش و مردم در مورد مسائل مختلف صحبت کرده بود به یکباره تصمیم به انصراف از حضور در کادر فنی تیم فوتبال استقلال گرفت.

پیروز قربانی بدلیل آنچه که نامناسب بودن شرایط، ناهماهنگی باشگاه و حفظ شان و شخصیت خود نامید، از همکاری با باشگاه استقلال انصراف داد.

پیروز قربانی در گفت و گویی کوتاه با خبرگزاری فارس در مورد انصراف از حضور در کادر فنی استقلال چنین گفت:

حقیقت ماجرا این است که نمی‌خواهم دیگر صحبتی در این زمینه انجام بدهم. هر چه بوده تمام شده است. ماجرا فقط یک ناهماهنگی بوده و بس.در کل کار خوبی صورت نگرفت و با آبروی من بازی شد اما من کار خودم را ادامه می‌دهم.

از کسانی که در باشگاه استقلال به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. از دید من همه چیز تمام شده و شما هم بهتر می‌دانید که من نه دنبال چیزی بودم و هستم، برای حضور در استقلال نه لابی کردم نه دم کسی را دیدم.

نمی‌خواهم مصاحبه‌ کنم و تمام حرف من همین است که گفتم. اصلا دوست ندارم با حرف‌هایم حاشیه‌ای برای استقلال درست کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم دیگر حرفی نزنم. برای استقلال در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و مثل همیشه که آرزویم روند خوب تیم محبوبم بوده باز هم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

به گزارش استقلال نیوز، انصراف قربانی از حضور در کادر فنی، 24 ساعت بعد از معارفه سرمربی جدید استقلال، نشان از عدم هماهنگی در کادر مدیریتی این باشگاه دارد. چه قربانی با سرمربی ایتالیایی به توافق و تفاهم نرسیده باشد و چه در صورتیکه به خواست استراماچونی فعالیت قربانی در کادر فنی از دستیار سرمربی به آنالیزور تنزل پیدا کرده باشد، تنها باشگاه استقلال و مدیران آن مقصر خواهند بود.

دلیل عجله مدیران استقلال در انتخاب پیروز قربانی و حضور او در مراسم معارفه استرا به همراه غلامپور(مربی دروازبان ها) مشخص نیست. مدیران استقلال می توانستند صبر کنند، بعد از مذاکره و نظرخواهی از استراماچونی و جلسه رو در روی او با پیروز قربانی یا هر گزینه دیگری، چنانچه توافقی حاصل می شد، حضور او در کادر فنی استقلال را اعلام می کردند.

هر چند برگزاری بی نقص و حساب شده نشست خبری معارفه استراماچونی در ایران کم نظیر بود و قابل تقدیر اما سو مدیریت مدیران آبی در سایر موارد این روزها سر به فلک کشیده و نمی توان آن را به راحتی کتمان کرد! از ماجرای افشای اسناد رسمی باشگاه و خصوصی ترین صحبت های نشست با بازیکنان برای تمدید قرارداد گرفته تا تازه ترین دسته گل این عزیزان یعنی انصراف پیروز قربانی از حضور در کادر فنی!

امیدواریم دوستان به جای تعجیل در موارد اینچنینی، به فکر تعجیل در حل مشکل شکایت پروپیچ و تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی و علی کریمی و همچنین خرید بازیکنان درجه یک و تاثیرگزار برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشند چرا که باز هم با صراحت اعلام می کنیم بهترین مربی دنیا را هم بیاورید بدون بازیکن درجه یک نمی توانید نتیجه بگیرید!

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد

ش ژوئن 22 , 2019
به گزارش مشرق، پیروز قربانی کاپیتان و مدافع سابق تیم فوتبال استقلال از حضور در کادر فنی این تیم انصراف داد.  قربانی که روز گذشته به همراه غلامپور در مراسم معارفه استراماچونی حاضر شده بود و صبح امروز هم در برنامه ورزش و مردم در مورد مسائل مختلف صح...