آندره آ استراماچونی: می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم؛ ایرانی ها میهمان نواز هستند

  آندره‌آ استراماچونی

سرمربی جدید باشگاه استقلال گفت: طرفداران استقلال از من می خواهند که فوتبال ایتالیایی را در اینجا اجرا کنم.

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال از ساعت 18 امروز در مراسم معارفه و نشست خبری در هتل آکادمی صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند

من در ابتدای صحبت هایم از مدیرعامل و هیات مدیره تشکر می کنم. شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند ولی خودم کاملا این موضوع را با چشمانم دیدم و تجربه کردم. افتخار می کنم که در استقلال و ایران هستم.

* می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم

می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم. از سفیر ایتالیا ممنونم که اینجا هستند. یکی از دلایل حضورم در استقلال رابطه خوب ایران و ایتالیا است.

* طرفداران استقلال می خواهند فوتبال ایتالیا را پیاده کنم

می دانم کار راحتی در استقلال ندارم. فوتبال ایران و ایتالیا خیلی متفاوت است. می دانم طرفداران استقلال از من می خواهند که فوتبال ایتالیایی را در اینجا اجرا کنم.من از طرفداران استقلال ممنونم که از من خیلی حمایت کردند و از زمانی که آمدم استقبال خوبی انجام دادند.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توصیه دستیار استراماچونی به هواداران

پ ژوئن 20 , 2019
به گزارش مشرق، پیروز قربانی که به‌عنوان یکی از دستیاران آندره‌آ استراماچونی در تیم استقلال انتخاب شده است، پیش از مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان اظهار داشت: باعث افتخار است که بعد از ۱۰ سال به باشگاه استقلال برگشتم. از این اتفاق خیلی خوشحالم ...