همیشه برای پوشیدن لباس استقلال آماده‌ام

به گزارش مشرق، با تمام کش و قوس‌هایی که وجود داشت بالاخره ارسلان مطهری که در یک قدمی امضای قرارداد با استقلال بود در اصفهان ماندنی شد و برای دو سال قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کرد. این‌که ارسلان چرا استقلالی نشد را پیشنهاد مالی بالایش عنوان کردند. موضوعی که به هیچ عنوان آن را قبول ندارد و معتقد است یکسری شیطنت از سوی یکی از معاونان فتحی که به نظر می‌رسد روی صحبتش با علی خطیر است که سیدحسین حسینی هم در مصاحبه‌ای حسابی علیه او گردوخاک به راه‌انداخت، اجازه نداد او لباس استقلال را برتن کند. اسم نبردنی که ارسلان می‌گوید دلیش حاشیه درست نکردن برای تیم محبوبش است.

ارسلان مطهری در ذوب‌آهن ماندنی شد آنهم در حالی که خبر از احتمال استقلالی شدنت بود؟

قطعاً طبیعی بود با توجه به زحمتی که باشگاه بزرگ ذوب‌آهن برای من کشیده بود اولویت صحبتم با این تیم باشد و جلسه‌ای را با آن‌ها برگزار کردم. واقعاً در ذوب‌آهن آرامش خاصی داشتم و توانستیم نتایج خیلی خوبی را به دست بیاوریم و طبیعی است که مدیون آن‌ها هستم. با این حال یک فرصت یک هفته‌ای از باشگاه درخواست کردم که بتوانم پیشنهاد استقلال را بررسی کنم و جلسه‌ای داشته باشیم. در این خصوص یک جلسه با آقای منزوی داشتم که قرار شد بعد از مشخص شدن سرمربی و این‌که مطمئن از جذب بازیکنان مدنظر شدند جلسه بعدی گذاشته شود. صحبت‌های خیلی خوبی داشتیم و جا دارد به جز ایشان از آقای فتحی و همچنین آقای ماجدی هم تشکر کنم اما این وسعت یکی از معاونان آقای فتحی اجازه نداد که من استقلالی شوم.

در خبرها آمده بود که به خاطر خواسته مالی جلسه نخست تو با استقلالی‌ها به نتیجه نرسید.

من اگر به دنبال پول زیاد بودم که اصلاً با استقلال جلسه نمی‌گذاشتم و همان ابتدا با ذوب‌آهن امضا می‌کردم و به هیچ عنوان وقت نمی‌گرفتم. من به احترام هواداران و هیات مدیره استقلال با باشگاه مذاکره کردم. حتی به من در باشگاه استقلال گفتند مشکل مالی نداریم و تنها این وسط شیطنت یکی از معاونان آقای فتحی باعث شد جلسه بعدی ما برگزار نشود و من در نهایت طبق قولی که به باشگاه ذوب‌آهن داده بودم به تعهدم عمل کردم و به اصفهان برگشتم و با افتخار قراردادم را تمدید کردم. حتی ذوب‌آهن به جای یک هفته تنها به من ۵ روز فرصت داد تا به تنها پیشنهادی که به جز ذوب‌آهن به فکر می‌کردم یعنی استقلال فکر کنم.

هواداران هم واقعاً از آمدن تو به استقلال استقبال کرده بودند و گفته بودی که مدام به تو بابت این اتفاق حتی تبریک گفتند و خواهان حضور تو در این تیم شدند.

واقعاً این مساله تقصیر من نبود و هواداران از چشم من نبینند. من با استقلال هیچ بحث مالی نداشتم و حتی این موضوع را هم به باشگاه اعلام کردم اما این وسط چه‌اتفاقی افتاد را هواداران خودشان متوجه خواهند شد اما باید بگویم یک شیطنت باعث آن بود.

بیشتر بخوانید:

چرا مطهری استقلالی نشد؟

لابد تو هم مثل برخی دیگر از بازیکنان استقلال روی صحبتی که داری با خطیر معاون مدیرعامل باشگاه است.

من اسمی از کسی نمی‌برم و حتماً خود هواداران متوجه خواهند شد و این‌که اسم نمی‌برم برای آن است که دوست ندارم برای استقلال حاشیه‌ای درست کنم. واقعاً باید از فرهاد مجیدی هم یک تشکر ویژه داشته باشم که صحبت‌های خیلی خوبی با من داشت. صحبتی در مورد آن‌فرد در باشگاه نمی‌کنم اما می‌دانم که رفتارهای او قطعاً حاشیه ساز خواهد بود. دوست داشتم استقلالی شوم و پیراهن این تیم را برتن کنم اما شیطنت کردند و نگذاشتند و واقعاً من مقصر نیستم.

باشگاه ذوب‌آهن بعد از جلسه اولی که با آن‌ها داشتی با صراحت اعلام کرد تا یکشنبه منتظر تو خواهند ماند و باشگاه استقلال این را می‌دانست پس چرا جلسه بعدی را نگذاشتند؟

دلیل این‌که جلسه برگزار نشد را می‌دانم اما اجازه بدهید چیزی نگویم چون خیلی حاشیه درست می‌شود.

تو اسمی نمی‌آوری اما نگران نیستی مثل وریا غفوری و سیدحسین حسینی بعداً بگویند عدد زیاد می‌خواستی و تو را مقابل هواداران استقلال بگذارند.

من اصلاً نگران نیستم چون به هیچ وجه بحث مالی در جلسه اول نداشتیم. من در مورد شرایطم و پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن صحبت کردم و از آن‌ها خواستم شرایط خودشان را بگویند و حتی به من گفتند نگران نباشم و استقلال مشکل مالی ندارد و قطعاً تعامل خواهیم کرد. خودشان جلسه را مدام عقب انداختند و چون از تیم بزرگ ذوب‌آهن فرصت گرفته بودم و نمی‌خواستم بدعهدی کنم به اصفهان برگشتم و با افتخار با ذوب‌آهن تمدید کردم.

همه می‌دانند تو عاشق استقلال هستی و هرسال اسم تو حوالی این تیم مطرح است. هرچند که‌امسال خیلی جدی‌تر بود اما بازهم محقق نشد.

من بعد از امضای قرارداد با ذوب‌آهن با آقای منزوی صحبت کردم و بابت همراهی ایشان واقعاً ممنون هستم. من همیشه برای پوشیدن لباس استقلال آماده هستم و دوباره برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

به نظرت ذوب‌آهن بعد روند خوبی که داشت در لیگ نوزدهم هم می‌تواند موفق ظاهر شود؟

خدا را شکر شرایط خوب است و سربازهای تیم هم بر می‌گردند. فکر می‌کنم با حفظ بازیکنان و حفظ اسکله اصلی تیم بتوانیم بازهم نتایج خوبی بگیریم و روند صعودی خودمان را بهتر کنیم. در ذوب‌آهن آرامش حاکم است و مدیریت خوبی دارد و در کنار آن مربی ای که من را می‌شناسد و این فاکتورهای مهمی در کنار بازیکنانی است که همه کیفیت دارند و در آن ذخیره و اصلی وجود ندارد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “همیشه برای پوشیدن لباس استقلال آماده‌ام

  1. اقای مطهری شماهم یه کم ….. وبه نظرمن اراده ای هم ازطرف شما برای پوشیدن پیراهن استقلال وجودنداشته وگرنه همه جورمیشداین مسئله راجمع کردچون استقلال شمارامیخواست ولی شماچون ذوب آهن برایت وقت تعیین کرده بودترسیدیدان وقت تمام شود وانوقت استقلال هم شمارانگیردبرای همین چون پیشنهادذوب نقدبودهمان راانتخاب کردید واشکالی هم نیست وکسی که ضررکرد این شمابودیدنه استقلال شایددیگه این فرصت برایت پیش نیایدکه به تیم موردعلاقه ات برگردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با اعلام عضو شورای شهر تهران/ بلوار فردوس به نام مرحوم ناصر حجازی تغییر یافت

چ ژوئن 19 , 2019
با اعلام شورای شهر تهران بلوار فردوس غرب به نام زنده‌یاد ناصر حجازی تغییر نام داد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه، با اعلام حجت نظری عضو کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران بلوار فردوس غرب به نام زنده‌یاد ناصر حجازی پ...