حنیف عمران زاده: طلبی که بخشیدم را پس گرفتم؛ با پول طلبم الان نمی‌توانم پنج بُز بخرم!

حنیف عمران زاده

بازیکن سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فقط به احترام امیرحسین فتحی و خطیر که بچه محلم هست، اقدامی برای شکایت نکردم!

به گزارش استقلال نیوز، حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه وی بابت مطالباتش از باشگاه استقلال شکایت کرده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* طلبی که بخشیدم را پس گرفتم

حقیقتا من خواستار پیگیری مطالباتم از باشگاه استقلال به وسیله سازمان لیگ شدم. ماجرا از این قرار است که من چندی پیش با باشگاه استقلال توافق کردم و نیمی از مطالباتم را بخشیدم اما از آنجا که ریالی در این مدت از باشگاه پول نگرفتم از طریق سازمان لیگ خواستم تا طلبم از باشگاه به همان رقم ابتدایی بازگردد.

* تنها کسی بودم که از باشگاه شکایت نکرده بودم

در تاریخ 19 شهریور 97 باشگاه با من تماس گرفتند و خواستار روشن شدن وضعیت مطالباتم شدند. البته دست آقای فتحی درد  نکند که با من تماس گرفت چون آقای افتخاری با وجود اینکه به آنها مکلف شده بود مطالبات بازیکنان قدیمی پرداخت شود کوچکترین تماسی با من نگرفت.من به همراه محمد نوازی به باشگاه رفتیم و صحبت کردیم و فکر می‌کنم من تنها کسی بودم که از باشگاه شکایت نکرده بودم.

بدون دریافت یک ریال زیر برگه نوشتم تمامی مطالباتم را دریافت کردم!

زمانی که قصد توافق داشتیم از شانس بد من دسته چک آقای نصرالله عبداللهی تمام شد و با وجود اینکه هیچ چیزی از باشگاه نگرفتم 50 درصد مطالباتم را بخشیدم و حتی علی خطیر معاون باشگاه می‌تواند شهادت دهد که من بدون دریافت یک ریال زیر برگه نوشتم تمامی مطالباتم را دریافت کردم.

قرار بود برج 10 پارسال به من  پول پرداخت شود

قرار بود برج 10 پارسال به من  پول پرداخت شود و می‌دانم در آن تاریخ‌ها که به من قول داده بودند چند بار پول به باشگاه آمده و رفته اما ریالی به من پرداخت نکردند. چند بار به محل باشگاه رفتم و حتی به من گفتند پول نیامده من هم بدون اینکه حرفی بزنم یک چای خوردم و خندیدم و باشگاه را ترک کردم.در توافقنامه‌ای که با من امضا شد قرار بود تا اواخر سال به من پول بدهند ولی باز هم تا پایان لیگ صبر کردم و همانطور که می‌دانید الان چند ماه هم از لیگ گذشته و باز هم خبری نشده است. چند بار شنیدم آقای سعادتمند گفته ما حدود 30 میلیارد به باشگاه استقلال پول آورده‌ایم اما من که چیزی ندیدم.

فقط به احترام امیرحسین فتحی و خطیر که بچه محلم هست، اقدامی برای شکایت نکردم!

امیرحسین صادقی، وحید طالب‌لو، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت، سیاوش اکبرپور و حتی فرزاد حاتمی مطالباتش را گرفته‌اند و تنها شخص زنده‌ای که از استقلال طلب دارد من هستم. الان نزدیک یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و 4 سال است که می‌روم و می‌آیم.  به همین دلیل از سازمان لیگ خواستم توافق‌نامه را فسخ کند و مطالبات من به جای 50 درصد، تمام و کمال پرداخت شود. تا الان هم اگر اقدام قانونی نکرده بودم فقط به احترام امیرحسین فتحی و خطیر که بچه محلم هست، بوده وگرنه خیلی در این مدت به من بی‌احترامی صورت گرفته است. من در این زمینه با آقای منزوی هم صحبت کردم ولی همانطور که گفتم هیچ اتفاقی نیفتاد.

با پول طلبم الان نمی‌توانم پنج بُز بخرم

آیا حق من که سال‌ها در این تیم بازی کردم؟ این است. هواداران استقلال بدانند من همه کار کردم تا باشگاه مطالباتم را بدهد ولی این اتفاق نیفتاد. به احترام تماشاگران و هواداران واقعی استقلال 50 درصد طلبم را بخشیدم ولی هیچ پرداختی به من صورت نگرفت. چند وقت پیش به آقای مباشری گفتم ای کاش حداقل 10 میلیون تومان بعداز توافق به من پول می‌دادید که دلم خوش باشد. شاید باور نکنید از 4 سال  پیش ارزش پول کشور به حدی پایین آمده که با پول طلبم الان نمی‌توانم پنج بُز بخرم.شما جای من باشید چه می‌گویید؟ از دیروز شنیده‌ام که در استقلال ارقام 6 و 9 میلیارد تومانی رد و بدل می‌شود. ما که جان‌مان را برای استقلال گذاشتیم سر و صورت‌مان پاره شد هنوز به پول چند سال پیش‌مان نرسیدیم. البته نوش جان دوستان باشد. زرنگ هستند و از این پول‌ها می‌گیرند. ولی اگر زمان ما چنین اتفاقی می‌افتاد هزار حرف به ما می‌زدند.

  

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سید حسین حسینی : آقای خطیر ایشان اصلا احترام گذاشتن بلد نیست !

س ژوئن 18 , 2019
متن گفتگوی دروازه بان ملی پوش استقلال به این شرح است؛   دوست داشتم اولین نفر تمدید کنم اصلا دوست نداشتم سر قرارداد من حاشیه ای درست شود و قصدم این بود اولین نفر تمدید کنم. اما حالا که آقایان برخی صحبت های خصوصی را مطرح کردند بد نیست من هم برخی مس...