فرهاد مجیدی: نمی خواهم حواشی استقلال را بیشتر کنم؛ تیم امید را به المپیک می برم!

فرهاد مجیدی

سرمربی جدید تیم ملی امید ایران گفت: وقتی با من در مورد تیم امید صحبت شد شاید باور نکنید بدون فکر کردن پاسخ مثبت دادم.

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید در حاشیه اولین تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:مجیدی:

* انتخاب تیم ملی امید؟

وقتی با من در مورد تیم امید صحبت شد شاید باور نکنید بدون فکر کردن پاسخ مثبت دادم زیرا با جوانانی که در لیگ داریم به موفقیت تیم اعتقاد دارم و این تیم  می‌تواند بعداز سال‌ها به المپیک صعود کند.

* گفته می‌شود شما تجربه زیادی در مربیگری ندارید؟

اگر بحث تجربه است باید بگویم در تیم‌های بزرگ و با مربیان بزرگی کار کرده‌ام، شش ماه هم در استقلال تجربه کسب کردم امیدوارم با حمایت رسانه‌ها و مردم بتوانیم موفق شویم این تیم بتواند بعد از سال‌ها به المپیک صعود کند.

* در مورد استقلال هم می‌توانیم از شما سؤال کنیم یا اکنون مربی تیم امید هستید؟

استقلال بخشی از زندگی و قلب من است و در این شرایط مدیران باشگاه تصمیم به استخدام یک مربی خارجی گرفتند و من برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم. این مربی ایتالیایی یک مربی بزرگ است و آقای فتحی تلاش‌های شبانه‌روزی کرد تا استراماچونی را به استقلال بیاورد. همان روزی که به من پیشنهاد سرمربیگری استقلال داده شد گفتم که یک مربی خوب خارجی بیاورید و مطمئنم تیم استقلال با مدیریت فتحی می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

* چرا در استقلال نماندید و دستیار او نشدید؟

او خودش سه دستیار دارد ضمن اینکه به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران شده است. من هم سرمربی تیم امید را انتخاب کردم و مطمئن باشید که تلاشم را چند برابر می‌کنم تا به آن چیزی که می‌خواهم دست پیدا کنم. در باشگاه با من صحبت شد و قرار شد بازیکنان را انتخاب کنیم اما متأسفانه دیدم برخی از عوامل باشگاه با بازیکنان صحبت می‌کنند من هم از سمت خود کناره‌گیری کردم این استقلال تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.

* دعوت بازیکنان به تیم امید؟

من تک تک بازیکنانی که در سطح تیم ملی امید ایران باشند را می‌بینم هیچ بازیکنی از چشم من پنهان نخواهند ماند. استیلی و کادر فنی‌شان پیش از این بازیکنان را دیده‌اند و ما هم یک اردوی شش روزه داریم تمام بازیکنان در تمام شهرستان‌ها را می‌بینم و بازیکنانی که در سطح تیم ملی باشند را دعوت می‌کنم.

* جدایی سهراب بختیاری‌زاده و رضا شاهرودی از کادر فنی تیم امید؟

آنها با استیلی حرف زده‌اند و از تیم امید جدا شده‌اند. من هم یک دستیار اسپانیایی که در اسپانیول بوده را می‌آورم. یک مربی بدنساز هم که در کنار برنو متسو بود را خواهم آورد که در تیم اینترمیلان هم بوده است.

* دعوت‌ از بازیکنان جدید؟

تمام بازیکنان و بازی‌ها را در لیگ برتر، لیگ یک و حتی لیگ دسته دو می‌بینم و بازیکنانی که شایسته باشند را دعوت می‌کنم.

* انتشار فایل صوتی‌ که با یکی از مسئولان باشگاه استقلال صحبت می‌کردید؟

در همه جا این اتفاقات می‌افتد اشکالی ندارد مردم خودشان در مورد این حرکت پسندیده! قضاوت می‌کنند. استقلال هم حواشی خودش را دارد و من نمی‌خواهم این حواشی را بیشتر کنم. من اکنون سرمربی تیم امید هستم و تمام تمرکزم روی تیم امید است. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

* گلایه‌های صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از انتخاب شما؟

من خودم با صالحی امیری صحبت کردم ایشان گفت که تمام قد پشت من هستند و از من حمایت می‌کنند. من هم می‌خواهم به فوتبال کشورم خدمت کنم و این باعث افتخارم است.

* برنامه‌های تیم امید اظهار؟

چون هنوز برنامه‌های لیگ مشخص نیست ما هیچ برنامه‌ای نمی‌توانیم بدهیم. البته یک بازی با تیم ملی بزرگسالان‌مان خواهیم داشت اما هنوز نمی‌توانیم برنامه کامل را بدهیم.

* استراماچونی؟

او مربی خوبی است در باشگاه‌های بزرگی کار کرده و از هواداران می‌خواهم از این مربی بزرگ و استقلال حمایت کنند. من پنج بازی سرمربی استقلال بودم و می‌گویم این تیم یکی از بهترین‌های استقلال است و اگر این تیم حفظ شود یکی از شانس‌های قهرمانی خواهد بود.

* صحبت‌ پایانی؟

از همه کسانی که فکر می‌کنند بازیکن خوبی در سطح ملی داریم حتی رسانه‌ها می‌خواهم این بازیکنان را به من معرفی کنند حتی بازیکنانی که در خارج از کشور هستند من همه را دعوت کنم  تمام بازیکنانی که در این سطح باشند را می‌بینیم.  من تا حالا نشده که چیزی را بخواهم و آن را به دست نیاورم مطمئن باشید که این تیم را به المپیک می‌برم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورزشگاه آزادی ترسناک‌ترین استادیوم آسیا شد

ی ژوئن 16 , 2019
به گزارش مشرق، توئیتر رسمی ای‌اف سی چمپیونز لیگ مبادرت به اعلام پرهودارترین باشگاه‌های آسیا از سال ۲۰۰۳ تا کنون کرد که ابتدا گوانگژو چین و سپس پرسپولیس و استقلال در به عنوان دومین وسومین تیم‌های پرهوادار آسیا در بازی‌های خانگی معرفی کرد.در این بین ورزش...