واکنش مدیر سابق استقلال به محرومیت ۵ ساله

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق در حکمی سنگین اعلام کرد که صادق ورمزیار رئیس سابق آکادمی استقلال به مدت ۱۰ سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده و همچنین رضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال نیز به مدت ۵ سال اجازه فعالیت فوتبالی ندارد.


این پرونده در زمان مدیریت رضا افتخاری بر استقلال آغاز شد و همان زمان نیز مدیرعامل سابق استقلال پیگیری‌هایی برای مشخص شدن نتیجه آن انجام داد اما حالا یکسال بعد از جدایی او، این رای از سوی کمیته اخلاق صادر شده است.

بیشتر بخوانید:


بر اساس مستندات پرونده و با اعلام افتخاری پرونده جعل امضای مدیرعامل استقلال در زمان سفر او به جام جهانی فوتسال اتفاق افتاد و قرارداد تعدادی از بازیکنان با جعل امضا و مهر باشگاه در هیات فوتبال به ثبت رسید.


سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در واکنش به این موضوع گفت: خودم را از فوتبال کنار کشیده و در واقع محروم کرده‌ام. با این اوصاف نیازی نبود محرومم کنند! اینها احتمالاً شناختی روی من و سابقه‌ام ندارند و تازه به فوتبال آمده‌اند.

وی افزود: زمانی که برای جام جهانی فوتسال به کلمبیا رفتم، صادق ورمزیار قرارداد بازیکنان رده‌های پایه را به جای من امضا می‌کرد. این اتفاق در زمان بهرام افشارزاده هم افتاده بود و به جای مدیرعامل، قراردادها را امضا می‌کردند. زمانی که با تیم ملی فوتسال بودم، ورمزیار به جای من امضا کرده بود و زمانی که متوجه این مسئله شدم، اعلام کردم که پای هیچ برگه‌ای را امضا نکرده‌ام و هر برگه‌ای را که امضا شده است، بیاورید تا خودم امضا کنم. پس از آن، حراست و کمیته اخلاق ورود کردند و ورمزیار را خواستند و حتی با او برخورد شد.

مدیرعامل پیشین استقلال با تأکید بر اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به او نداشته است، خاطرنشان کرد: روحم از ماجرای رخ داده خبر نداشت. به دوستان در کمیته اخلاق هم گفته بودم که پرونده ارتباطی به بنده ندارد. این رأی قابل اعتراض است و به کمیته استیناف خواهد رفت. علت اینکه چرا با وجود توضیحات محرومم کرده‌اند، نمی‌دانم، اما موضوع کاملاً روشن است. این چیزها خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند. ۳۰ سال برای این فوتبال زحمت کشیده‌ام، آن هم زمانی که آقایان به دنیا نیامده بودند. یک نفر خواسته با چنین رأی خودش را مطرح کند، اما خدا جای حق نشسته است.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “واکنش مدیر سابق استقلال به محرومیت ۵ ساله

  1. اگرخداجای حق نشسته بودکه امثال شماها نباید راست راست راه بریدویاوه گویی کنیدشماکم خلاف نکرده ایداصلا شما اقای افشارزاده و….. غلط کردیدوقتی اینکاره نبودیدبیایدباشگاه بزرگ ومردمی استقلال رابه خاک سیاه بنشانیدبرویدکم خون به دل این هواداران نکردیدخودمن ازدست کارهای شماداشتم سکته کردم فقط خدا ازتون نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ علی خطیر و باشگاه استقلال جریمه شدند؛ 15 سال محرومیت افتخاری و ورمزیار!

ش ژوئن 15 , 2019
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم های استقلال و سپیدرود رشت صادر کرد. به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال و علی خطیر معاون مدیرعامل استقلال را جریمه و توبیخ کرد. کمیته اخلاق هم خبر از محرومیت 15 ساله سیدرضا...