چند خبر کوتاه از استقلال/ علی خطیر و باشگاه استقلال جریمه شدند؛ 15 سال محرومیت افتخاری و ورمزیار!

اخبار باشگاه استقلال

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم های استقلال و سپیدرود رشت صادر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال و علی خطیر معاون مدیرعامل استقلال را جریمه و توبیخ کرد. کمیته اخلاق هم خبر از محرومیت 15 ساله سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال و صادق ورمزیار مدیر سابق آکادمی استقلال داد.

باشگاه استقلال  و معاونش جریمه و توبیخ شد

باتوجه به مصاحبه علی خطی، معاون باشگاه استقلال و بیان الفاظ نامناسب توسط وی نسبت به مسئول دپارتمان داوران، کمیته انضباطی پس از بررسی طبق ماده 71  مقررات انضباطی  وی را به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی مکرر تماشاگرانش به داور و دیگر مقامات بازی مقابل سپیدرود رشت، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* افتخاری و ورمزیار جمعا ۱۵ سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شدند.

کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده جنجالی جعل و تخلف در آکادمی فوتبال باشگاه استقلال ،سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال را به ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

صادق ورمزیار مسئول وقت آکادمی فوتبال استقلال نیز به ۱۰ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌ است.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشارزاده: اظهار نظر افتخاری بی تقوایی است

ش ژوئن 15 , 2019
به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص محرومیتی که سید رضا افتخاری و صادق ورمزیار با آن مواجه شده اند و همچنین اظهارات افتخاری مبنی بر اینکه ورمزیار در زمان افشارزاده هم همین کار را انجام می‌داد گفت: اصلاً چنین اتفاقی در زمان مدیریت من در استقلال صورت ...