علی جباری: استقلال باید مثل زمان فتح الله زاده بمب بترکاند؛ بازیکنان درجه دو و سه به درد ما نمی خورند

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز به جذب چند مهره بزرگ دارد و بازیکنان درجه دو و درجه سه به درد این تیم نمی‌خورند.

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال، تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی، و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استراماچونی نیاز به مهره های خوب برای قهرمانی دارد

استراماچونی سرمربی اینترمیلان بوده و هدایت چند تیم بزرگ دیگر را برعهده داشته است. مطمئناً حضور او در استقلال می‌تواند خوب باشد و در شرایط فعلی به این تیم کمک زیادی کند. او یک مربی جوان است که تجربه لازم را نیز دارد و برای استقلال در این شرایط مثمرثمر خواهد بود، اما یک مساله وجود دارد و آن این است که این مربی هر چقدر هم که خوب باشد نیاز به مهره‌های خوب برای نتیجه‌گیری دارد.

* استقلال بزرگ نیاز به مهره های بزرگ دارد

استقلال باید بعد از انتخاب استراماچونی در وهله اول به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی و همچنین جذب بازیکنان جدید باشد. استقلال یک تیم بزرگ است و نیاز به مهره‌های بزرگ دارد و هر بازیکنی که در تیم‌های دیگر خوب بازی می‌کند دلیل نمی‌شود که در استقلال هم خوب باشد. استقلال باید مهره‌های بسیار بزرگ را جذب کند تا به تیم کمک کنند. در کنار بازیکنان کلیدی فصل پیش، استقلال نیاز به جذب چند مهره بزرگ دارد تا کارش را به خوبی پیش ببرد و بازیکنان درجه دو و درجه سه به درد این تیم نمی‌خورند.

* بازیکنان باید حیثیت و جایگاه باشگاه را حفظ کنند

فضای بسیار بدی در استقلال وجود دارد، درگیری لفظی بین برخی از بازیکنان و فضایی پرالتهاب که امیدوارم ادامه پیدا نکند. استقلال یک باشگاه بزرگ است و هواداران زیادی دارد و باید بازیکنانش نیز در حدی باشند که حیثیت و جایگاه باشگاه را حفظ کنند. اگر در تیم مسئله‌ای وجود دارد باید بازیکنان کنار هم قرار بگیرند و مشکل‌شان را حل کنند نه اینکه در اینستاگرام و فضای مجازی مدام به هم بی‌احترامی کنند و کری بخوانند. بازیکن بزرگ باید حرمت، انسانیت و دوستی را حفظ کند نه اینکه فقط در زمین بازی یک بازیکن بزرگ باشند.

* هواداران نگران و ناراحت این هستند تا تیم خوب بسته شود

بچه‌ها باید آرامش داشته باشند و در مشکلات دور هم بنشینند و با هم صحبت و مشکلات را حل کنند. هواداران الان ناراحت و نگران هستند و منتظرند تا یک تیم خوب بسته شود اما این اتفاقات می‌تواند باعث حاشیه شود و آنها را نگران و ناراحت‌تر کند. بچه‌ها باید به پیشرفت تیم کمک و حرمت‌ها را حفظ کنند، چرا که این فوتبال تمام می‌شود و این دوستی‌هاست که باقی می‌ماند.

* استقلال باید مثل زمان فتح الله زاده بمب بترکاند

آرزو می‌کنم تیم طوری بسته شود که هواداران راضی باشند و بتوانیم بعد از سال‌ها دوباره قهرمان لیگ برتر شویم. هواداران عاشق این تیم هستند و دوست دارند زمانی که به استادیوم می‌آیند تیم نتیجه بگیرد. یک زمان از فتح‌الله‌زاده ایراد می‌گرفتند که بازیکنان بزرگ می‌گیرد و در استقلال بمب می‌ترکاند، اما من الان می‌گویم که استقلال به جذب بازیکنان کلیدی نیاز دارد یا به قول معروف نیاز دارد که چند بمب بترکاند. استقلال باید چند بازیکن بزرگ جذب کند نه اینکه افرادی در سطح بازیکنانی که همین الان دارد، جذب کند.

* مربی خوب برای موفقیت به ابزار خوب نیازمند است

یک مربی خوب برای موفقیت به نفرات و ابزار خوب نیز احتیاج دارد. شما اگر بهترین مربی دنیا را نیز به تیم بیاورید اما به او نفرات لازم را ندهید هیچ کاری نمی‌تواند بکند. ممکن است اگر زمین تمرین خوب نباشد، محل تمرینات عوض شود اما اگر نفرات خوب در تیم حضور نداشته باشند، مربی برای مهره‌چینی و پیاده کردن تاکتیک‌هایش دچار مشکل می‌شود. هوادارانی که روی سکوها می‌نشینند و تیم را تشویق می‌کنند دوست دارند که در تیم، مهره‌های بزرگ حضور داشته باشند، همین مهره‌های بزرگ می‌توانند به تیم کمک کنند و هواداران را به ورزشگاه بیاورند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی جباری: قهرمانی استقلال بعید نیست؛ در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید

علی جباری: تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد؛ افرادی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند

علی جباری: شفر ضعیف عمل کرده است؛ نداشتن زمین تمرین بهانه است!

علی جباری: استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد؛ منشا به اعصابش مسلط باشد!

علی جباری: استقلال مصمم بود برنده شود؛ بازیکنان خارجی به کیفیت تیم کمک کردند

علی جباری: تیم شکل گرفته ولی کامل نیست؛ همه مشکلاتمان رو به گردن داور نمی اندازیم

علی جباری: سال‌هاست که می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؛ ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود

علی جباری: وزارت ورزش بسیج شده تا استقلال را نابود کند؛ کاشیما با ذخیره هایش قهرمان آسیا شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کیانوش رحمتی: استراماچونی مربی توانمندی است؛ استقلال هنوز زمان را از دست نداده است

ش ژوئن 15 , 2019
بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز به یک رهبر در راس کادرفنی دارد و مطمئنم که استراماچونی این مسئله را حل می کند. به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره حضور استراماچونی به ...