امیرحسین فتحی: قرارداد کادرفنی استراماچونی نصف مبلغ اعلام شده است؛ شایسته‌ترین‌ها را جذب می‌کنیم

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقای استراماچونی به زودی و تا چند روز آینده وارد تهران میشود و کار خود را آغاز میکند.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص آخرین شرایط این باشگاه و حضور سرمربی جدید، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* آقای فتحی، گفت و گو را با انتخاب سرمربی جدید پس از مذاکراتی چند هفته ای، آغاز کنیم.

بله، ما چند هفته با آقای استراماچونی در حال مذاکره بودیم. دلیلش هم این بود که نهایت دقت را به کار بردیم تا بهترین قرارداد بسته شود. با توجه به تجربیات قبلی، روی همه بندهای قرارداد صحبت و مطالعه کردیم و بهترین شرایط را در نظر گرفتیم.

* گویا ایشان از بازیکنان و شرایط تیم هم اطلاعات کامل و خوبی دارند ؟

همین طور است. از همان زمان که مذاکرات اولیه شروع شد، این مربی شروع به تحقیق و جمع آوری اطلاعات در مورد تیم و بازیکنان کرد. جالب است که در ملاقات قبلی در ترکیه برای مذاکره، ایشان همه بازیکنان را به اسم و پُست بازی میشناخت و از نحوه عملکردشان اطلاع داشت. این فاکتور خیلی خوبی است و نشان میدهد ایشان به کارش اهمیت بالایی میدهد و با شناخت خوب از تیم به تهران می آید.

* سرمربی جدید چه زمانی به ایران می آید ؟

آقای استراماچونی به زودی و تا چند روز آینده وارد تهران میشود و کار خود را آغاز میکند.

* پس از حضور دستیاران این مربی و بازدید از امکانات باشگاه، عکس العملشان چه بود ؟

بسیار خوب و‌ مثبت. پس از دیدن محل تمرین و ورزشگاه آزادی و سایر امکانات، پاسخ نهایی خود را اعلام کردند که این نشان دهنده رضایت آنهاست.

* در مورد رقم قرارداد این سرمربی هم  شایعات متفاوتی مطرح شد که شروع آن هم از برخی رسانه های ایتالیایی بود و در رسانه های ایران هم بازتاب داشت.

این ها همان طور که گفتید، شایعات است و به هیچ وجه صحت ندارد. رقم قرارداد یک مساله محرمانه است میان مربی یا بازیکن با باشگاه.

* از رقمی مثل 1.6 میلیون یورو در سال هم صحبت شد.

اصلا این طور نیست. رقم قرارداد استراماچونی و دستیاران ایشان روی هم در سال، از نصف این رقم هم کمتر است.

* از فعالیت های نقل و انتقالاتی هم صحبت کنید.

بارها اعلام کردیم سیاست باشگاه این است که تا پیش از قطعی شدن، چیزی را اعلام نمیکند. در نیم فصل گذشته هم تحت فشار بودیم اما سعی کردیم در آرامش کارمان را انجام دهیم که فکر میکنم در نهایت هم هواداران از بازیکنان جذب شده و عملکرد آنها راضی بودند. حالا هم شرایط همین است. از هواداران عزیز و رسانه های محترم تقاضا دارم مسئولان باشگاه را تحت فشار نگذارند و اجازه دهند باشگاه به دور از هیاهو و در فضای آرام، بازیکنان مد نظرش را جذب کند.

* یعنی باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت هواداران را برآورده میکند ؟

قطعا همه سعی و تلاش ما همین است. حالا و با معرفی شدن سرمربی، روی نقل و انتقالات تمرکز میکنیم. شایسته ترین ها را به استقلال می آوریم اما بازهم تکرار میکنم، سیاست باشگاه این است و از همکارانم نیز خواسته ام که تا قبل از قطعی شدن، موضوعی را اعلام نکنند. هر زمان هم که حضور بازیکنی قطعی شد، از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی میشود. ما مذاکرات خود را آغاز کرده ایم و نگرانی از این بابت وجود ندارد. در مورد بازیکنان ملی پوش هم همین طور است. با تعدادی از آنها از قبل صحبت کرده بودیم و حالا هم که تیم ملی از کره بازگشته، مذاکراتمان را با نفرات ملی پوش انجام میدهیم.

* در مورد امکانات تمرینی برای فصل آینده هم صحبت کنید.

دستیاران آقای استراماچونی از ورزشگاه تهرانسر بازدید کردند و شرایط آنجا را تایید کردند. ضمن این که ما از مدتها قبل روی زمین چمن ورزشگاه انقلاب کار میکنیم و به شرایط مطلوبی رسیده است. رختکن و امکاناتی مثل سرویس بهداشتی، دوش، اتاق مربیان و اتاق پزشکی و ....هم آماده شده است. از این بابت نگرانى نداریم.

* تمرینات از چه زمانی آغاز میشود ؟

به زودی و پس از حضور سرمربی تمریناتمان را در تهران آغاز میکنیم و بعد هم تیم راهی اردوی تدارکاتی میشود.

* صحبت خاصی باقی مانده ؟

با هواداران عزیز که مالکان واقعی باشگاه هستند، چند کلمه ای صحبت دارم. از آنها میخواهم به خدمتگذاران خود فرصت بدهند و اجازه دهند با آرامش و به دور از هیاهو و جنجال تیم را برای فصل آینده آماده کنیم. نخستین گام، حضور یک مربی جوان و با انگیزه و با دانش اروپایی بود که انجام شد. نقل و انتقالات را هم جلو میبریم تا بهترین تیم مهیایی لیگ شود. باور کردن و پذیرفتن شایعات، کمکی به استقلال نمیکند. همه ما و هواداران عزیز یک هدف داریم و آن هم سربلندی و افتخار استقلال عزیز است و برای این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: استراماچونی تمام بازیکنان استقلال را می‌شناسد

ج ژوئن 14 , 2019
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه و حضور سرمربی جدید، گفت‌و‌گویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:  * آقای فتحی، گفت‌و‌گو را با انتخاب سرمربی جدید پس از مذاکراتی چند هفته‌ای، آغاز کنیم.بله، ما چند...