اولین واکنش استراماچونی بعد از امضای قرارداد با استقلال/ فرصت با پرستیژی نصیبم شد

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال بعد از امضای قرارداد با آبی‌های تهران حضور در این تیم را یک فرصت "با پرستیژ" دانست و گفت: یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا را تمرین می‌دهم.

 به گزارش استقلال نیوز، در پی اعلام آندرهآ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توسط امیرحسین فتحی،‌رسانه‌های بین‌المللی این خبر را درج کردند.

شبکه اسکای‌اسپورت آسیا نیز به خوانندگانش خبرحضور این مربی 43 ساله ایتالیایی را داد و توضیح کوتاهی داد که وی در گذشته مربی تیم‌های مثل اینترمیلان و اودینزه بوده است.

حتی افزود که با استقلالی‌ها قرارداد 2 ساله امضاکرده است که حقوق سالیانه 1.6 میلیون یورویی را برایش به ارمغان می‌آورد.

آندره‌آ استراماچونی

این رسانه البته در تکمیل خبر خود، توییتی از صفحه آندره‌آ و دالیلا(خانواده استراماچونی) را درج کرد که از طریق آن، مربی تازه‌وارد نظرش در مورد حضور در تیم پرطرفدار ایرانی بیان کرد. استراماچونی از این طریق گفت:

افتخار می‌‌کنم و خوشحال هستم که اعلام کنم شب گذشته با استفاده از فدریکو پاستوروریره، مدیر برنامه ام پیشنهاد قرارداد دو ساله استقلال را پذیرفتم.مایلم از رئیس ، مدیر ورزشی و کل هیات مدیره برای چنین فرصت با پرستیژی تشکر کنم که بتوانم یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا را تمرین دهم.

به گزارش استقلال نیوز، استراماچونی امروز با اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

 اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

انتظار به پایان رسید؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال شد!

ادعای خبرگزاری تسنیم: استراماچونی با استقلال دو ساله بست!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: اگر مدارک دلالی من را به فیفا ندهید، محروم‌تان می‌کنم

پ ژوئن 13 , 2019
به گزارش مشرق، چند روز قبل شایعه شد وینفرد شفر به دلیل عدم دریافت مطالباتش می‌خواهد پرونده را به کمیته انضباطی فیفا کشانده و طرح دعوی کند. شکایتی که البته استقلالی‌ها مدعی‌اند حتی اگر همین امروز انجام شود، حداقل ۲ سال طول خواهد کشید تا به سرانجام برسد،...