امیرحسین فتحی: در انتخاب سرمربی شاهد یک ماراتن مذاکره بودیم؛ وضعیت ووریا و علی کریمی هنوز مشخص نیست!

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استراماچونی تاریخ باشگاه را مطالعه کرده و با اطلاعات کافی به تهران آمد و تنها آیتمی که درباره آن زیاد صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود!

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با اخبار شبکه سوم سیما درباره انتخاب سرمربی استقلال و این روند، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* انتخاب سرمربی جدید استقلال؟

روند اعلام نام سرمربی طولانی نشد و روند مذاکره طولانی بود و شاهد یک ماراتن مذاکره بودیم و به لطف خدا یک اتفاق مثبت رخ داد. بیش از دو هفته با او مذاکره کردیم و او امکانات ما را بررسی کرد. دو دستیار او به تهران آمدند و با او تماس داشتند و بعد از صحبت های فراوان، بامداد امروز قراردادنهایی امضا شد و ایشان به مدت 2 فصل سرمربی استقلال شدند و امیدوارم حضور او منشا خیر باشد و استقلال به جایگاه اصلی بازگردد و دل هواداران شاد شود.

* مبلغ قرارداد و حضور استراماچونی در تهران؟

او تاریخ باشگاه را مطالعه کرده بود و با اطلاعات کافی به تهران آمد. تنها آیتمی که درباره آن زیاد صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود. او بیشتر به دنبال امکانات باشگاه و شرایط استقلال بود. امیدوارم با حضور او روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد.

* جدایی رحمتی از استقلال؟

این خبر را در فضای مجازی دیدم اما با او صحبت نکردم. از طریق فضای مجازی مطلع شدم و با او صحبت نکردم. قرارداد رحمتی به پایان رسیده اما قطعا با او درباره آینده صحبت می کنم.

* وضعیت منتظری؟

منتظری هنوز به تهران بازنگشته است. البته دقیقا زمان پرواز را نمی دانم اما در بازگشت با او صحبت می کنم.

* شرایط علی کریمی، پاتوسی و ووریا غفوری؟

با ووریا و علی کریمی صحبت کردیم اما نتیجه نهایی مشخص نیست و امیدوارم ظرف روزهای آینده همه چیز مشخص شود. با پاتوسی نیز قبلا توضیح دادم. باید پرداختی صورت گیرد و با باشگاه کیپ تاون مذاکره می کنیم.

* خریدهای جدید استقلال؟

با 3-4 بازیکن صحبت کردیم و هنوز نهایی نشده است و در روزهای آینده از طریق سایت رسمی باشگاه همه چیز را اعلام می کنیم.

* پرونده شفر و وضعیت ایشان؟

امیدوارم پرونده شفر با خوبی و خوشی ختم شود. برای او در ادامه مسیر آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

یک دیدگاه برای “امیرحسین فتحی: در انتخاب سرمربی شاهد یک ماراتن مذاکره بودیم؛ وضعیت ووریا و علی کریمی هنوز مشخص نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین واکنش استراماچونی بعد از امضای قرارداد با استقلال/ فرصت با پرستیژی نصیبم شد

پ ژوئن 13 , 2019
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال بعد از امضای قرارداد با آبی‌های تهران حضور در این تیم را یک فرصت "با پرستیژ" دانست و گفت: یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا را تمرین می‌دهم.  به گزارش استقلال نیوز، در پی اعلام آندرهآ استراماچونی به عنوان س...