پدیده با هر دو گلر استقلال وارد مذاکره شد

به گزارش مشرق، در حالی که مالک باشگاه پدیده جذب سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به این تیم را تکذیب کرد، اما این باشگاه با هر دو دروازه‌بان آبی‌ها یعنی حسین حسینی و مهدی رحمتی مذاکره کرده است و منتظر پاسخ این دو دروازه‌بان است.

بیشتر بخوانید:

توافق سرمربی پدیده با مهدی رحمتی

مذاکرات باشگاه پدیده با حسین حسینی مثبت بود و تنها اختلاف این دو بر سر مدت قرارداد بود، زیرا باشگاه پدیده قراردادی ۳ ساله را مدنظر داشت، اما دروازه‌بان استقلال قصد داشت برای یک فصل با مشهدی‌ها قرارداد ببندد. دروازه‌بان ۲۷ ساله استقلال با پدیده به توافقات اولیه رسیده است، اما منتظر تصمیم باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد است تا تکلیف خود را برای فصل بعد بداند.
همچنین توافقی در مذاکره رحمتی با پدیده صورت نگرفته، اما نتیجه گفت‌وگوی پدیده با رحمتی، فرصت ۵ روزه دروازه‌بان آبی‌ها به باشگاه پدیده بوده است تا این دروازه‌بان بتواند در این زمان فرصت مناسب برای فکر کردن را داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح الله زاده: فرهاد به عنوان سرمربی یک روز به استقلال برمی‌گردد؛ از هواداران می‌خواهم دیگر شعار ندهند و صبور باشند!

چ ژوئن 12 , 2019
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم محلات نیست و قهرمان آسیا است و با بازیکن یک میلیاردی نمی‌تواند قهرمان شود.  به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلالدر گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصو...