مجید حسینی دوباره استقلال را پولدار می‌کند؟

به گزارش مشرق، مدافع سابق استقلال بعد از یک فصل درخشان در تیم فوتبال ترابوزان اسپور حالا در آستانه یک انتقال پر سروصدا در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است.

ساسالو در نیم فصل دوم گذشته دمیرال، مدافع ۲۱ ساله ترک تبار را از آلانیا اسپور به خدمت گرفت و او در طول بازی‌هایی که برای این تیم انجام داد آنقدر خوب کار کرد که پیش از پایان فصل با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست تا حالا مدیران باشگاه ساسولو به دنبال جانشین برای این مدافع جوان باشند.

بیشتر بخوانید:

ستاره تیم ملی چه مدتی از میادین دور است؟

در این بین گفته می‌شود یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی دمیرال، مجید حسینی است که باشگاه ساسولو برای جذب او پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه ترابوزان اسپور ارائه کرده است.

این انتقال از یک طرف برای حسینی و فوتبال ایران بسیار مهم است و از طرف دیگر برای باشگاه استقلال حیاتی چون در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که آبی‌ها از ۲۰ درصد از ترانسفر بعدی این بازیکن هم منتفع می‌شوند و این یعنی در صورت نهایی شدن این انتقال آبی‌ها می‌توانند بخشی از نیازهای مالی خود را حل کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

3 خبر خوش نقل و انتقالاتی برای استقلال

د ژوئن 10 , 2019
به گزارش مشرق، استقلالی‌ها که برای لیگ نوزدهم به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستند، با هافبک باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسیده‌اند. محمد بلبلی ۲۱ ساله که یکی از پدیده‌های لیگ هجدهم بود در حالی که گفته می‌شد با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده است، در نه...