محمد نوری: استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می کند؛ بزرگان تیم مثل بچه ها رفتار کردند

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بعضی از بازیکنان بزرگ استقلال به جای آن که الگوی جوانان باشند، با رفتارهای شان باعث ایجاد تنش در تیم می‌شوند.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می کند

استقلال روزهای پر التهاب و نگران کننده‌ای را سپری می‌کند و هواداران این تیم حق دارند نگران باشند. متاسفانه در روزهایی که باشگاه به خودی خود مشکلات زیادی دارد و مدیران می‌کوشند تا با دقت و وسواس یک سرمربی جدید بیاورند، تعدادی از بزرگان تیم حاشیه‌های جدیدی درست کرده‌اند که این اصلاً به صلاح استقلال نیست.

* بزرگترها باید الگوی جوان‌تر ها باشند

از بزرگان استقلال انتظار بزرگی کردن می‌رود. آنها باید الگوی جوان‌تر ها باشند نه اینکه اینگونه فضا را ملتهب کنند.

* منتظری باید ابتدا با مسئولان باشگاه صحبت می‌کرد

هنوز که چیزی مشخص نیست و فتحی و مجیدی هم که اعلام کردند پژمان را می‌خواهند. بهتر بود منتظری به جای آنکه پیام منتشر کند ابتدا با مسئولان باشگاه صحبت می‌کرد.

* بزرگان تیم مثل بچه ها رفتار کردند

فکر می‌کردم رحمتی باتجربه‌تر از آن باشد که او هم چنین واکنش‌هایی انجام دهد. اصلاً وارد این فضا نمی‌شوم که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. بحث من اصلاً این نیست. بحث من این است که بزرگان تیم مثل بچه‌ها رفتار کردند و این رفتار ها اشتباه بود.

  

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدایی پاتوسی از استقلال تکذیب شد +عکس

پ ژوئن 6 , 2019
به گزارش مشرق، درحالی که آیاندا پاتوسی با انتشار پستی در اینستاگرام از اعلام کرد که ادامه همکاری اش با باشگاه استقلال برایش مقدور نیست، صفحه رسمی توییتر منتسب به کیپ تاون سیتی، خبر جدایی او از استقلال را تکذیب کرد و با تأکید آن را نادرست خواند.این در ح...