مربیان داخلی هم کنار گذاشته شدند/ اشکان نامداری: دوست داشتم در باشگاه دیگری کار کنم تا توانایی‌هایم مشخص شود

اشکان نامداری

مربی دروازه بان های استقلال گفت: ما منتظر باشگاه بودیم ولی سر مسئولان استقلال شلوغ بود و همین دلیل به پیشنهاد باشگاه سایپا پاسخ مثبت دادیم.

 به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به تیم فوتبال سایپا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بعد از پایان لیگ پیشنهاد سایپا به دست ما رسید

بعد از پایان مسابقات لیگ، باشگاه سایپا که اتفاقا ما جزئی از خانواده آنها هستیم، پیشنهادی به ما ارائه کرد، اما با توجه به اینکه منتظر روشن شدن وضعیت استقلال بودیم، جواب قطعی به دوستان عزیزمان ندادیم. البته دوستان باشگاه سایپا لطف کردند و چند روزی به ما فرصت دادند، اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال وضعیتش مشخص نبود و تصمیمی برای کادرفنی‌اش اتخاذ کرد، به همراه بیژن طاهری تصمیم گرفتیم با باشگاه سایپا قرارداد ببندیم.

* ظاهرا سر باشگاه استقلال آنقدر شلوغ بود که صحبتی برای تمدید قرارداد با ما صورت نگرفت

من به فرهاد مجیدی پیام هم دادم و از او هم تشکر کردم، ولی به هر حال ظاهرا سر باشگاه استقلال آنقدر شلوغ بود که صحبتی برای تمدید قرارداد با ما صورت نگرفت.

* می خواهم در باشگاه دیگری هم کار کنم تا توانایی‌هایم مشخص شود

به هر حال دوست داشتم در باشگاه دیگری هم کار کنم تا توانایی‌هایم مشخص شود. دریافت ۱۳ گل در یک فصل توسط دو دروازه‌بان استقلال کار راحتی نیست و ثبت این رکورد بدون شک برای هر تیمی سخت خواهد بود. امیدوارم رویه ما در باشگاه سایپا ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهای خوبی را برای دروازه‌بانان این تیم رقم بزنیم.

* امیدوارم استقلال در فصل آینده به روزهای خوب خود بازگردد

برای هواداران استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم در فصل آینده به روزهای خوب خود بازگردد.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری و اشکان نامداری دو مربی تیم فوتبال استقلال امروز بعد از توافق با مسئولان سایپا با قراردادی یکساله به عنوان دستیاران ابراهیم صادقی انتخاب شدند.

به این ترتیب علاوه بر جدایی چند بازیکن، دو دستیار ایرانی شفر و فرهاد مجیدی طی فصل‌های اخیر از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

امضای قرارداد طاهری و نامداری با سایپا

  

 اخبار رسمی استقلال


 مطالب مرتبط:

مربیان داخلی هم کنار گذاشته شدند/ بیژن طاهری: همیشه دوست دارم پرچم استقلال بالا باشد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربیان داخلی هم کنار گذاشته شدند/ بیژن طاهری: همیشه دوست دارم پرچم استقلال بالا باشد

د ژوئن 3 , 2019
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من و اشکان نامداری تصمیم گرفتیم زودتر از باشگاه استقلال تکلیف خودمان را مشخص کنیم.  به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو کادر فنی باشگاه استقلال، در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص ا...