خداحافظی پژمان منتظری از استقلال +عکس

به گزارش مشرق، پژمان منتظری در نیم فصل اول لیگ هجدهم با مصدومیتی نسبتاً طولانی روبرو شد تا جایی که حضورش در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت اما او در نهایت به این رقابت‌ها رسید تا بتواند احتمالاً در آخرین تورنمنت رسمی خود در رده ملی حضور داشته باشد.

منتظری اما در بازگشت از جام ملت‌های آسیا به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شد و شرایط برای او طوری رقم خورد که تقریباً در تمام بازی‌ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در بازی‌هایی که مهدی رحمتی در ترکیب استقلال حضور نداشت این فرصت را پیدا کرد تا بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو ببندد.


اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود که منتظری مصاحبه‌های تندی علیه دست‌های پشت پرده در استقلال انجام داد و بدون اینکه به نامی اشاره کند مدعی شد که عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم نتیجه بگیرد.

مدافع با تجربه استقلال امروز در فاصله دو هفته بعد از پایان لیگ برتر با انتشار پستی مدعی شد که از باشگاه استقلال پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است و با این شرایط ادامه همکاری اش با این باشگاه مقدور نیست.

او در این پست اینستاگرامی مدعی شده است که باشگاه استقلال از دو هفته قبل مذاکره با بازیکنانی که قرارداد ندارند را آغاز کرده است ولی مدیران باشگاه در این مدت حتی یک پیام هم به او نداده اند و این موضوعی است که کاپیتان سوم فصل گذشته استقلال را حسابی دلخور کرده است.

با این شرایط باید منتظر واکنش مدیران استقلال در قبال خداحافظی اینستاگرامی منتظری از استقلال ماند و دید آیا آنها تلاش می‌کنند کاپیتان تیم خود را از تصمیمش منصرف کنند یا این بازیکن ترجیح می‌دهد سال‌های آخرش فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به پست اینستاگرامی منتظری +عکس

 

باشگاه استقلال در روزهای گذشته پیشنهاد رسمی خود را به وریا غفوری و علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه کرده است و با سایر بازیکنان این تیم هم که قرارداد ندارند در سکوت مذاکراتی انجام داده است و باید دید آیا در نهایت پیشنهاد تمدید قرارداد به منتظری هم داده می‌شود یا نه.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “خداحافظی پژمان منتظری از استقلال +عکس

  1. اینم از فرهاد مجیدی باتیم بستنش یکی ازبهترین های این فصل رابخاطردوستی با اقای بابایی ازتیم کنارگذاشته مگرماچندتابازیکن مدافع داریم که اینقدرراحت یکی ازبهترین مدافعان وملی پوش راکنارگذاشته اونم بخاطرکسی که داره استقلال رانابودمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربی استقلال اینستاگرامش را پاک کرد

ی ژوئن 2 , 2019
به گزارش مشرق، بعد از حضور فرشاد ماجدی در استقلال اعتراض زیادی به وی شد و حتی حضور این مربی که در تیم ملی امید بود را به میرشاد ماجدی در هیات مدیره استقلال نسبت دادند.ماجدی که در ۴ بازی آخر استقلال روی نیمکت این تیم نشست و به مجیدی کمک کرد بعد از شایعه...