بیانیه مشترک استقلال، پرسپولیس‌ و شرکت ایرانسل

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو برخی شبهات مطرح شده درباره سامانه ۳۰۳۰، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با تشکر از حمایت‌های طرفداران فوتبال، طی بیانیه‌ای مشترک مواردی را اعلام کردند که به شرح زیر است:

۱- سامانه هواداری ۳۰۳۰ به درخواست باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و به دستور وزارت ورزش به نمایندگی از دولت راه اندازی شده است و تمامی فرایندها و قوانین طراحی شده برای این سامانه طبق قوانین و با هماهنگی وزارتخانه‌های "ارتباطات و فناوری اطلاعات" و "ورزش و جوانان" عملیاتی شده است.

۲- تعریف سامانه ۳۰۳۰، مطابق تعریف سامانه‌های ارزش افزوده نیست و این سامانه صرفاً با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی طراحی شده است. از این رو لزوماً از تمامی قوانین خدمات ارزش افزوده پیروی نمی‌کند.

۳- مشترکان براساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، اطلاع دارند که با ارسال عددی اتفاقی نمی‌توانند عضو سامانه مذکور یا حتی هر سامانه ارزش افزوده دیگری شوند. این قانون درباره سامانه ۳۰۳۰ نیز به همین منوال و با تفکیک برای هر باشگاه مشخص است.

۴- هیچ واسطه‌ای بین ایرانسل و باشگاه‌ها وجود ندارد و باشگاه‌ها به انتخاب خودشان شرکتی را به عنوان مجری اسپانسری انتخاب و مستقل از قرارداد ایرانسل با آن شرکت قراردادی منعقد کرده‌اند. در این خصوص لازم به تصریح است که هیچ ارتباط حقیقی یا حقوقی بین ایرانسل و مدیران فعلی و قبلی شرکت مجری اسپانسری وجود نداشته و ندارد.

۵- هزینه‌های بالای ورزش فوتبال با توجه به قوانین مختلف نهادهای دخیل فعلاً تنها از طریق حمایت‌های مردمی برای باشگاه‌های پرطرفدار کشور فراهم شده است و ایرانسل تاکنون در ایجاد این ارتباط مستقیم بین هواداران و باشگاه‌ها فراتر از یک اپراتور عمل کرده و در دو فصل اخیر فوتبال همواره در کنار هواداران و باشگاه‌های محبوبشان بوده است.

شاهدی بر این مدعا را می‌توان تعداد شکایت‌های طرح شده از سامانه دانست. تعداد شکایت‌های مشترکان از سامانه هواداری بسیار معدود بوده و به هر دلیلی هر مشترکی شکایتی داشته پس از بررسی‌های صورت گرفته تمام وجوه جمع آوری شده از ایشان به حساب کاربر بازگردانده شده است.

باشگاه‌های مردمی پرسپولیس و استقلال و شرکت ایرانسل امیدوارند حرکت ملی آغاز شده با حمایت ویژه جوانان از این ورزش و باشگاه‌های محبوبشان باعث شود تا باشگاه‌های پرهوادار پرسپولیس و استقلال با یارگیری‌های خوب در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو در فوتبال آسیا نیز افتخارات بسزای گذشته را کسب و تکرار کنند.

در آخر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و شرکت ایرانسل بار دیگر از حمایت‌های طرفداران فوتبال کمال تشکر را دارند و امیدوارند مطابق قبل فوتبال دوستان طی برگزاری فصل فوتبالی پیش‌رو نیز درکنار باشگاه‌ها و پیشرفت فوتبال کشور باشند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی یکشنبه ۱۲ خرداد

ی ژوئن 2 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی یکشنبه ۱۲ خرداد ...